speedkill87 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik heb een Savegame gedownload en op me USB - Stick gezet. Die in de ps3 gedaan en bij Hulp programma voor opgeslagen data gekopieërd. Maar als ik het spel dan start heb ik niet de opgeslagen data wat ik gedownload heb. Kan iemand mij hiermee helpen? ( Alvast bedankt ). Gr. Speedkill87 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) Je moet een europese savegame hebben Bewerkt: 25 augustus 2010 door JordanMaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Ga eens naar het pauzemenu en klik op Load Game (onder het kopje Game). Staat daar de nieuwe savegame niet tussen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Het kan zijn dat die hem weigert omdat die savegame is aangemaakt met een ander PlayStation Netwerk account. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Heb je Xbox of PS3? Op de ps3 moet je een EU Savegame erop zetten en dan loaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.