Jump to content

GTA IV PC voertuig modificaties..?


xbox360kris

Recommended Posts

ja dus ik wil een soort van eigen auto verzameling oprichten , enige mensen die op de pc zijn die interesse hebben? zodat het dan mogelijk is om in MP met die auto's te spelen.

het is simpel, je zegt welke auto's je leuk vind, ik bekijk ze, test ze, beoordeel ze,

en dan uiteindelijk is de kans 99% dat ze erin komen.

de 1% is of ik vind hem echt verschrikkelijk of een andere bijzondere reden.

Ik doe al het mod work dus maak je geen zorgen.

opmerking: je moet wel een fatsoenlijke computer hebben voor gta iv dus niet dat je nog problemen hebt met de laagste settings :ch:

post-121745-1282728199,35.png

Eerste lid!:

Storm4ever

Potentieel lid:

Davydave (heeft alleen EFLC)

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een 360 en speelt MP op de PC? Wasda'nou? :$

Het is een mooi iniatief overigens, daar niet van. :tu:

ja ben lange tijd op xbox met gta iv actief geweest maar het begon op een moment te vervelen en laatste tijd komen er zijn er veel van die irritante moddertjes met hun raket afschietende uzi's in de MP+

gta iv is nog niet voorbij en op de pc kan je eenmaal nou meer eruit halen via mods enzo.

En de auto mods vind ik interessant, mooie modellen blabla maar het feit dat je niet online kan met verschillende modellen dan krijg je de error SMPA60 is **** irritant dus zoek ik een soort van mensen die interesse hebben om mn groep te joinen waar auto's gemod worden. Ik heb het doel om het nog amerikaans te houden, amerikaans suv's,muscles etc en nog de politie wagens en taxi's enzovoort. en daarnaast nog auto's naar eigen keuze maar niet echt zo een auto's die niet bij new york passen ik bedoel de ferrari california vind ik echt niks

post-121745-1282729585,53.png

edit: vraagje, als ik een afbeelding uit mijn documenten haal en dan in de post bijvoeg en ik heb het limiet bereikt. Als ik dan de geuploade afbeeldingen verwijder, worden die afbeeldingen dan ook niet meer weergegeven?

zo niet , een directe upload functie zou handig zijn

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik voor uploaden anders www.plaatjesupload.nl of Imageshack. Wel leuk iniatief!

dat kan ook, maar is het niet mogelijk om een soort van plugin in het forum te maken? zodat je via het forum iets kan uploaden en dan gelijk de link kan kopieren?

en het limiet, word dat na een bepaalde postcount of tijd uitgebreid?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Superlid en hoger mag je meer plaatjes uploaden via het forum.

Het lijkt mij wel leuk om online te spelen, die mods die ik nu zag, die heb ik dus ook.

ah, dus je gebruikt ook carmods?

hoe groot is je verzameling en welke auto's heb je?

nog wat voorbeelden:

bmwm3b.png

audia8.png

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

Je zal je afbeeldingen toch beter bij plaatjesupload.nl of bijvoorbeeld imageshack.us moeten gaan uploaden, dat doet iedereen hier.

De afmetingen van je afbeeldingen zijn overigens veel te groot voor op het forum. Je kan het beste voor je je afbeeldingen gaat uploaden even de grootte veranderen met Paint, zodat je binnen de forumregels blijft. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal je afbeeldingen toch beter bij plaatjesupload.nl of bijvoorbeeld imageshack.us moeten gaan uploaden, dat doet iedereen hier.

De afmetingen van je afbeeldingen zijn overigens veel te groot voor op het forum. Je kan het beste voor je je afbeeldingen gaat uploaden even de grootte veranderen met Paint, zodat je binnen de forumregels blijft. :tu:

ja dat had ik gemerkt, en IS gebruik ik nu dan ook.

maar het forum doet het automatisch aanpassen, dan is het toch geen probleem?

maar zal het in de toekomst anders doen

maar mijn vraag dus aan iedereen die dit leest, interesse om auto mods die je leuk vind op te schrijven, naar mij sturen en vervolgens samen spelen met de gemodde auto's?

zal een lijst samen stellen en beginnen met een compleet standaard vehicles image

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

Hij laadt de pagina nu langer omdat he plaatje groter is, dat is het probleem.

Ik heb wel een paar car mods.

Niet erg veel. Een suzuki, 2 BMW's audi's en nog wat

ja nu merk ik het ook als ik meerdere programma's gebruik.

maar hoeveel auto's precies of ongeveer ? 10-20?

als je interesse hebt zou-je-kunnen-proberen

hele grote verzameling van auto's beschikbaar etc.

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

kun je met mods online dan :S

ja, dat kan.

de trainer kan je online alleen maar in free , party mode en single player.

de auto mods kun je alleen online als je alleen zit of met andere personen die dezelfde auto mods als jou hebben, die vind je dus NOOIT en daarom heb ik deze topic gemaakt.

je kan ook wel online met de auto mods van jezelf terwijl de rest van de spelers niet dezelfde auto mods hebben maar dan zal er of meteen of na een tijdje de error

SMPA60 verschijnen, dat houdt in dat de modellen van de auto's niet overeenkomen en je belemmeren met car mods online te spelen, alsnog daarom maak ik deze topic.

dan kan ik een lijst samenstellen van auto's die de leden van de groep mooi vinden en dan kan ik ze installeren en vervolgens de files naar de leden sturen.

heb je interesse?

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

kun je met mods online dan :S

ja, dat kan.

de trainer kan je online alleen maar in free , party mode en single player.

de auto mods kun je alleen online als je alleen zit of met andere personen die dezelfde auto mods als jou hebben, die vind je dus NOOIT en daarom heb ik deze topic gemaakt.

je kan ook wel online met de auto mods van jezelf terwijl de rest van de spelers niet dezelfde auto mods hebben maar dan zal er of meteen of na een tijdje de error

SMPA60 verschijnen, dat houdt in dat de modellen van de auto's niet overeenkomen en je belemmeren met car mods online te spelen, alsnog daarom maak ik deze topic.

dan kan ik een lijst samenstellen van auto's die de leden van de groep mooi vinden en dan kan ik ze installeren en vervolgens de files naar de leden sturen.

heb je interesse?

heey

waar kan ik die mods downloaden?

kheb intresse in voornamelijk audi en een real uit ziende range rover sport

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...