Jump to content

[RDR] is er eeen verschil tussen paarden ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb juist red dead redemption gekocht en heb al met verschillende gereden.

maar ik vind niet dat de paarden eigenlijk verschillen van snelheid of uithoudingsvermogen.

vinden jullie dat er een verschil is laat het dan hier weten. :dans:

Bewerkt: door aelias
Geplaatst:

Het is niet echt een kwestie van "vinden" zoals je vraagt, het is zo dat Rockstar de paarden wel verschillend heeft gemaakt. Afhankelijk van de "breed" (breed = soort paard, afhankelijk van de gefokte bloedlijn) heb je een paard met meer of minder uithoudingsvermogen.

Het helpt om te leren dit onderscheid te maken door eens als je al een behoorlijk level hebt in Multiplayer, even in de Outfitter te kijken, daar staan ze op volgorde van sterkte / uithoudingsvermogen gerangschikt.

Verder kan ik je vertellen dat de American Standardbred door de meeste Red Dead Redemption-spelers wordt gezien als het paard met het meeste uithoudingsvermogen en de minste appel-verslinder. ^_^ Dit soort paard kan je vinden op Bonnie's ranch en op de Great Plains van het wilde westen in RDR. :tu:

Geplaatst:

Koop eens een goedkoop paard , en koop/lasso een van de 3 snelste paarden (Ook duurste) dan merk je het verschil wel. :)

ik rij nu op een american standerbred en merk het verschil wel met het paard waar ik eerst mee reed. :tu:

Geplaatst:

het lijk alsof dat alle paarden net zo snel gaan omdat je zoveel moet reizen in een groot land

maar ga maar eens op een dark horse rijden en dan op een american standerbred dan zie je wel dat het best een groot verschil is

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb juist red dead redemption gekocht en heb al met verschillende gereden.

maar ik vind niet dat de paarden eigenlijk verschillen van snelheid of uithoudingsvermogen.

vinden jullie dat er een verschil is laat het dan hier weten. :dans:

Jah.

Geplaatst:

Er zijn zeker verschil tussen paarden. Dat kan je heel goed zien in Mexico want daar zijn de paarden dacht ik heel mager, ik kom bijna nooit in Mexico. Ik zit altijd bij Blackwater te kloten :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...