dragons Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik heb het volgende vreemde probleem bij deze missie het probleem wat ik hiermeer heb is als volgt. Je gaat samen met een andere gast naar een huis van die drugsdealer die je daarvoor hebt koud gemaakt daar moet je nog iemand omleggen. Als daar naar binnen ga dan lukt dat helemaal niet ik blijf maar inmeppen op die gozer maar hij staat steeds weer op terwijl in de walkthrougt staat dat je hem moet afmaken hoe kan dit ben al 3 dagen bezig daarmee begin er een beetje ziek van te worden. Thanx voor de aanwijzigingen ik ben er voorbij Bewerkt: 26 juni 2005 door dragons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Aan wapens zien te komen: - Andere gangs vermoorden - Drugsdealers vermoorden - Politie vermoorden - Politie missie's doen en de wapens van de criminelen nemen. - Als het echt moet eigen gang vermoorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 dan moe je er goed op los meppen, want die gozer gaat minder snel als die balla fools en je moet hem ook egt raken, t lukt ook zonder guns, en je moe hem als laatste dood maken, want dan mep jij en ryder er op los, zo heb ik t gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.