Jump to content

Funny Challenges


sakemarinusbooi

Recommended Posts

Hallo,

om mijn laatste vakantieweek en komend schooljaar te slijten daag ik jullie uit om mij uit te dagen om iets te doen. Maakt niet uit wat, maar het moet wel mogelijk zijn! Het mag bijvoorbeeld ook lijken op een sketch uit Benidorm Bastards of zo of een stunt zoals van een brug af hippen. Of zoiets als door een willekeurig iemand's achtertuin paraderen. Of iemand opbellen en dan een dikke phoneprank ofzo. Ik leg het dan vast met een (verborgen) camera en zet het op YouTube! (Natuurlijk komen de links hieronder dan te staan)

Da List:

1. Belletjetrekken [PowerPats] (Let niet op da kleine kind)

http://www.youtube.com/watch?v=ytaC4_np1t4

2. Broek Omlaag Trekken [Venzio]

LINK COMING SOON

3. Plaatselijke Shop met een SuperZeiker Bestormen

LINK COMING SOON

4. Snikkel aan de Accu

SEARCHING FOR VOLUNTEERS

EDIT: Ik heb een nieuwe cam besteld, betere kwaliteit dan een fototoestel dat ik voorheen gebruikte.

PS. Hij komt bij bol.com weg.

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sakemarinusbooi

    13

  • Tomeken

    4

  • S-te-Fan

    3

  • Djmaddox

    3

Iemands broek uit treken bij een zebrapad.

Scheibe, wij hebben in het dorp geen zebrapad. :N

Mar ik zal zo snel mogelijk iets maken dat ik iemands broek van zijn aars aftrek. Ik denk dat ik dan bij iemand aanbel en dan zijn broek omlaag trek. *BLUF* *BLUF*

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

doe maar

ok dan zul ik ff in mijn jeugdachief spitten want dat is al lang geleden... (Ik noemde die collectie belletjelullen)

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

Je bent van Belgie?

Zo ja, ok heb hier thuis op de boerderij nog genoeg werk om je laatste vakantieweek van Maandagochtend tot Zondagavond te vullen.

Isdat niet lolliger dan mensen hun broek aftrekken in het openbaar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent van Belgie?

Zo ja, ok heb hier thuis op de boerderij nog genoeg werk om je laatste vakantieweek van Maandagochtend tot Zondagavond te vullen.

Isdat niet lolliger dan mensen hun broek aftrekken in het openbaar ^_^

Allé zeg, 'k heb dar helemal geen behoefte aan jong. Ik ga nog liever midden op de weg staan zwaaien en wachten dat der nen auto stop en dan da chauffeurske eruithalen om vervolgens zijn dashboardkastje leeg te roven.

Nee, ik ben nie van België, jong. En ik speel al My Free Farm van die advertentie hieronder dus...

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...