Jump to content

Funny Challenges


sakemarinusbooi

Recommended Posts

Je bent van Belgie?

Zo ja, ok heb hier thuis op de boerderij nog genoeg werk om je laatste vakantieweek van Maandagochtend tot Zondagavond te vullen.

Isdat niet lolliger dan mensen hun broek aftrekken in het openbaar ^_^

Allé zeg, 'k heb dar helemal geen behoefte aan jong. Ik ga nog liever midden op de weg staan zwaaien en wachten dat der nen auto stop en dan da chauffeurske eruithalen om vervolgens zijn dashboardkastje leeg te roven.

Zo maken je geen vrienden hoor hiero :t

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sakemarinusbooi

    13

  • Tomeken

    4

  • S-te-Fan

    3

  • Djmaddox

    3

Je bent van Belgie?

Zo ja, ok heb hier thuis op de boerderij nog genoeg werk om je laatste vakantieweek van Maandagochtend tot Zondagavond te vullen.

Isdat niet lolliger dan mensen hun broek aftrekken in het openbaar ^_^

Allé zeg, 'k heb dar helemal geen behoefte aan jong. Ik ga nog liever midden op de weg staan zwaaien en wachten dat der nen auto stop en dan da chauffeurske eruithalen om vervolgens zijn dashboardkastje leeg te roven.

Zo maken je geen vrienden hoor hiero :t

Sorry dat het bot over kwam maar wat ik er mee wilde zeggen is dat ik liever iets uitdagenders doe.

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

Koop 70% alcohol bij de apotheek, en drink het in een keer op.

Wil jij iemand een alcoholvergifting geven ofzo?? Dat is toch niks leuks aan als er helemaal ziek en dronken is van dat alcohol. En dat gaat filmen en op youtube zetten. Ik vind het een beetje een raar idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop 70% alcohol bij de apotheek, en drink het in een keer op.

Wil jij iemand een alcoholvergifting geven ofzo?? Dat is toch niks leuks aan als er helemaal ziek en dronken is van dat alcohol. En dat gaat filmen en op youtube zetten. Ik vind het een beetje een raar idee.

Alsof iemand gek genoeg is om dat te doen :7. hij vraag toch om iets mafs?

Maak je penis nat, wikkel er ijzer omheen en sluit hem aan op een goede accu :dans:.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Over een schrikdraad heen piesen.

En dan? Ik heb het wel eens gedaan en er gebeurde niks.

Dan zal het apparaat op dat moment wel niet in werking geweest zijn want zo een apparaat heeft meer dan 5 kV. Dat voel je wel hoor 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Over een schrikdraad heen piesen.

En dan? Ik heb het wel eens gedaan en er gebeurde niks.

Dan zal het apparaat op dat moment wel niet in werking geweest zijn want zo een apparaat heeft meer dan 5 kV. Dat voel je wel hoor 0_0

Toen ik eraan voelde voelde ik een schok, maar toen ik eroverheen zeek niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...