Jump to content

Funny Challenges


sakemarinusbooi

Recommended Posts

Over een schrikdraad heen piesen.

En dan? Ik heb het wel eens gedaan en er gebeurde niks.

Dan zal het apparaat op dat moment wel niet in werking geweest zijn want zo een apparaat heeft meer dan 5 kV. Dat voel je wel hoor 0_0

Toen ik eraan voelde voelde ik een schok, maar toen ik eroverheen zeek niks.

Heb je misschien een actief en druk seksleven? Dat je penis onder de eelt eelt zit ofzo? :? Anders moet je beslist eens meedoen met Hollands Got Tallent!

Ontopic: Met een (zelfgemaakte) bivakmuts en een super soaker een bank binnenlopen.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sakemarinusbooi

    13

  • Tomeken

    4

  • S-te-Fan

    3

  • Djmaddox

    3

Over een schrikdraad heen piesen.

En dan? Ik heb het wel eens gedaan en er gebeurde niks.

Dan zal het apparaat op dat moment wel niet in werking geweest zijn want zo een apparaat heeft meer dan 5 kV. Dat voel je wel hoor 0_0

Toen ik eraan voelde voelde ik een schok, maar toen ik eroverheen zeek niks.

Heb je misschien een actief en druk seksleven? Dat je penis onder de eelt eelt zit ofzo? :? Anders moet je beslist eens meedoen met Hollands Got Tallent!

Ontopic: Met een (zelfgemaakte) bivakmuts en een super soaker een bank binnenlopen.

Het kan ook zo zijn dat ie in druppeltjes pist. In plaats van een constante straal. Waardoor de stroom niet geleid.

BTW, Het is pijnlijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Over een schrikdraad heen piesen.

En dan? Ik heb het wel eens gedaan en er gebeurde niks.

Dan zal het apparaat op dat moment wel niet in werking geweest zijn want zo een apparaat heeft meer dan 5 kV. Dat voel je wel hoor 0_0

Toen ik eraan voelde voelde ik een schok, maar toen ik eroverheen zeek niks.

Heb je misschien een actief en druk seksleven? Dat je penis onder de eelt eelt zit ofzo? :? Anders moet je beslist eens meedoen met Hollands Got Tallent!

Ontopic: Met een (zelfgemaakte) bivakmuts en een super soaker een bank binnenlopen.

Het kan ook zo zijn dat ie in druppeltjes pist. In plaats van een constante straal. Waardoor de stroom niet geleid.

BTW, Het is pijnlijk...

Beste over-schokdraad-heen-pissen-mensen,

Ik heb altijd al gedacht dat die stroom direct naar beneden gaat, dus niet omhoog naar je snikkel. En als stroom niet naarbeneden de aarde in kan gaan, voel je het ook niet.

Of zit ik er nou helemaal naast?!? :?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Belletjetrekken [PowerPats] (Let niet op da kleine kind)

http://www.youtube.com/watch?v=ytaC4_np1t4

Wauw, jij vlerk! Dat jij dat durft zeg!

Doe wat hondenpoep in een zakje, het liefste ong 1 kilo, zet dat zakje voor iemands deur, steek het aan, bel aan en film het. :7

Is bruine schijt uit een hondendarm brandbaar? Is kak over het algemeen brandbaar? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste over-schokdraad-heen-pissen-mensen,

Ik heb altijd al gedacht dat die stroom direct naar beneden gaat, dus niet omhoog naar je snikkel. En als stroom niet naarbeneden de aarde in kan gaan, voel je het ook niet.

Of zit ik er nou helemaal naast?!? :?

Stroom kiest altijd de gemakkelijkste weg.

Maar hou er dan je tong eens tegen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Over een schrikdraad heen piesen.

En dan? Ik heb het wel eens gedaan en er gebeurde niks.

Dan zal het apparaat op dat moment wel niet in werking geweest zijn want zo een apparaat heeft meer dan 5 kV. Dat voel je wel hoor 0_0

Toen ik eraan voelde voelde ik een schok, maar toen ik eroverheen zeek niks.

Heb je misschien een actief en druk seksleven? Dat je penis onder de eelt eelt zit ofzo? :? Anders moet je beslist eens meedoen met Hollands Got Tallent!

Ontopic: Met een (zelfgemaakte) bivakmuts en een super soaker een bank binnenlopen.

Ik kan er wel mee de locale ambachtelijke bakker mee confronteren :engel: Want het is maar een klein dorpje dus er is niet echt een bank hier in de buurt...

Link to comment
Delen op andere websites

1. Belletjetrekken [PowerPats] (Let niet op da kleine kind)

http://www.youtube.com/watch?v=ytaC4_np1t4

Wauw, jij vlerk! Dat jij dat durft zeg!

Doe wat hondenpoep in een zakje, het liefste ong 1 kilo, zet dat zakje voor iemands deur, steek het aan, bel aan en film het. :7

Is bruine schijt uit een hondendarm brandbaar? Is kak over het algemeen brandbaar? :?

Moet je in een krant draaien en de krant fikt wel gewoon...
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...