Jump to content

performance raar bug


malinwa

Recommended Posts

Zo jullie weten misschien dat ik enkel 20 frames kreeg op mijn redelijk goede pc ( niet de beste ik weet het).

Zo niet zie hier,

Nu wat ik deed:

- farclp aanpassen van 1500 naar 16000 ( vieuwdistance ) ( in timecycle)

- lod distance voor mensen en auto's aanpasssen van standaard (weet niet meer juist) naar 160 ong x4

Dit zou normaal toch je frames een volledige drop geven, wel dit gaf me een boost van 10 frames mzt

dezelde settings

-vieuw distance 100

-detailditance 100

- En die andere ( weet naam nietmeer) ook 100

Ik weet het is zeer raar en weet dus ook dan niet wat er mis is met gta iv, mijn pc

Het is mischien het proberen waard voor mensen met een laag aantal frames

Bewerkt: door malinwa
Link to comment
Delen op andere websites

in vele gevallen helpt dit inderdaad. Dit fixt namelijk de trage rendering van gta4 doodrdat je meer in de verte rendert, dus kortom models hebben meer tijd om fatsoenlijk te laden wat vertragingen fixt. Gebruikte het zelf ook, maar in mindere mate, maakte er 3000 van.

Link to comment
Delen op andere websites

in vele gevallen helpt dit inderdaad. Dit fixt namelijk de trage rendering van gta4 doodrdat je meer in de verte rendert, dus kortom models hebben meer tijd om fatsoenlijk te laden wat vertragingen fixt. Gebruikte het zelf ook, maar in mindere mate, maakte er 3000 van.

Ik heb mijn settings nogmaals x4 gedaan, Dit gaf weer eens een boost van 5 frames

Ik vindt dit echt wel raar hoor.

Nu een vraag kan zo'n hoge setting mijn pc niet schaden ?

dit zou "in dit topic" ook moeten geplaatst worden?

Bewerkt: door malinwa
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je ook gewoon ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) willen typen? Dus hoofdletters en leestekens gebruiken waar het moet en zo min mogelijk spelfouten. Vooral dat laatste is een kleine moeite want er komt dan een rood krabbeltje onder te staan. Nu is het eerst nog een heel geontcijfer voor ik er wat van begrijp :clown: .

Veel gemaakt beginners''fout''.

Zo snap ik nu het hele probleem niet :puh: .

Just a tip.

Link to comment
Delen op andere websites

dat staat inderdaad niet in de OP. farclp(zoals het in de file staat) is te vinden in timecyc.dat, de ander genoemde in visualsettings.dat omdat ik nu gta4 niet heb geinstalleert kan ik het precieze pad niet opnoemen, excuses hiervoor. deze 2 bevinden zich allebei inde gta4 map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...