malinwa Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) Zo jullie weten misschien dat ik enkel 20 frames kreeg op mijn redelijk goede pc ( niet de beste ik weet het). Zo niet zie hier, Nu wat ik deed: - farclp aanpassen van 1500 naar 16000 ( vieuwdistance ) ( in timecycle) - lod distance voor mensen en auto's aanpasssen van standaard (weet niet meer juist) naar 160 ong x4 Dit zou normaal toch je frames een volledige drop geven, wel dit gaf me een boost van 10 frames mzt dezelde settings -vieuw distance 100 -detailditance 100 - En die andere ( weet naam nietmeer) ook 100 Ik weet het is zeer raar en weet dus ook dan niet wat er mis is met gta iv, mijn pc Het is mischien het proberen waard voor mensen met een laag aantal frames Bewerkt: 26 augustus 2010 door malinwa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 in vele gevallen helpt dit inderdaad. Dit fixt namelijk de trage rendering van gta4 doodrdat je meer in de verte rendert, dus kortom models hebben meer tijd om fatsoenlijk te laden wat vertragingen fixt. Gebruikte het zelf ook, maar in mindere mate, maakte er 3000 van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
malinwa Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 (bewerkt) in vele gevallen helpt dit inderdaad. Dit fixt namelijk de trage rendering van gta4 doodrdat je meer in de verte rendert, dus kortom models hebben meer tijd om fatsoenlijk te laden wat vertragingen fixt. Gebruikte het zelf ook, maar in mindere mate, maakte er 3000 van. Ik heb mijn settings nogmaals x4 gedaan, Dit gaf weer eens een boost van 5 frames Ik vindt dit echt wel raar hoor. Nu een vraag kan zo'n hoge setting mijn pc niet schaden ? dit zou "in dit topic" ook moeten geplaatst worden? Bewerkt: 26 augustus 2010 door malinwa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Zou je ook gewoon ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) willen typen? Dus hoofdletters en leestekens gebruiken waar het moet en zo min mogelijk spelfouten. Vooral dat laatste is een kleine moeite want er komt dan een rood krabbeltje onder te staan. Nu is het eerst nog een heel geontcijfer voor ik er wat van begrijp . Veel gemaakt beginners''fout''. Zo snap ik nu het hele probleem niet . Just a tip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
malinwa Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Zou je ook gewoon ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) willen typen? Just a tip. Is het al beter nu ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Zou je ook gewoon ABN (Algemeen Beschaaft Nederlands) willen typen? Just a tip. Is het al beter nu ? Dit zinnetje begrijp ik zelfs . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik heb een vraagje, waar kan ik farclp en lod distance vinden? ik zat te zoeken maar ik kom het niet tegen, sorry van deze bump:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 dat staat inderdaad niet in de OP. farclp(zoals het in de file staat) is te vinden in timecyc.dat, de ander genoemde in visualsettings.dat omdat ik nu gta4 niet heb geinstalleert kan ik het precieze pad niet opnoemen, excuses hiervoor. deze 2 bevinden zich allebei inde gta4 map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Dankjewel, ik had het gevonden. Het staat in GTA 4>pc>Data daar staat die tussen, moet ik dan alle 1500 getallen van farclp aanpassen naar zeg 3000 ofzo? En dat met de lod distance ook? mvg. Mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 ja, in farclp wel, maar met de lod distance zou ik toch wat beter bijpassende getallen kiezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.