Furkii Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) kan iemand mij helpen met vliegtuigschool te halen?? ik wil me save-game wel geven.. (me save-game: --Vewijdert-- Edit door Exabyte: Hier je save game plaatsen en de missie. --Luisteren-- Bewerkt: 26 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hier je save game plaatsen en de missie. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11078&st=60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furkii Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 hoe doe je dat dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Je plaatst je save-game op je eigen website en plaats dan de link van je save-game in dit topic. Als je geen website heb kan je er eentje maken met msn. Bewerkt: 26 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furkii Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 kan ik hem niet via msn ofzow aan iemand geven?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ja, maar je mag geen e-mailadressen in een topic zetten. Je moet hiervoor PM gebruiken. Hiermee zend je een persoonlijk bericht naar iemand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bertjuhs Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Dit topic gaat over de vliegschool maar waar is die vliegschool? ik ben nu in san fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 De vliegtuig school is in de dessert. Je zult die dan moeten kopen en dan zul je de vliegtuigmissies kunnen doen. Dus nog een paar missies en je bent er. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furkii Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 jah k heb die al gekocht...en k heb al een paar gdaan..maar die met ie helicopter kan ik niet halen en die daarna komen ook niet... k word egt helemaal gek van :angry: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Kijk anders in de walkthrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furkii Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik kan hem niet..ik kan helemaal geen vliegtuig of een heli vliegen die dingen zijn vet lomp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Wat zeg jij nou? Dat je niet met een vliegtuig of heli kan vliegen. Is toch niet moeilijk? Vlieg er een tijdje mee zodat je meer flying skill hebt dan gaat het wat beter,hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furkii Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) wil jij hem voor mij halen dan??/ PLeAS!!!! mijn save-game: -- Verwijdert-- PLEAS!! Edit door Exabyte: Hier je save game plaatsen en de missie. --Luisteren-- Bewerkt: 26 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Heeey Tip voor vliegen : Altijd je wielen inklappen ! Greetz B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 jah en concentreer je gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.