Davedavy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 ik wis niet dan je een politie motor had in TBoGT? Ik heb er nog nooit een zien rijden , waar rijden ze dan? Ik kwam er achter door me trainer namelijk, ook een blauwe politie wagen , waar rijden die autos dan toch :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Deze voertuigen zitten alleen in de multiplayer van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Ow ok , mrja ik kan er evengoed in sp in rijden nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 In de multiplayer heb je er in ieder geval hier eentje. En in dit topic had je je antwoord ook wel kunnen krijgen denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.