Jump to content

GTA 4: VICE CITY?


dannietjuh47

Recommended Posts

Al het zoveelste topic hierover. Er komt geen uitbreiding van IV maar, dus dit kun je niet verwachten. Er zijn nog geen plannen voor een nieuwe GTA, ze zijn er in iedergeval nog niet aan begonnen en waarschijnlijk word het een nieuwe stad

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe veel topics met dit soort geruchten zullen er wel niet zijn? :7

Het lijkt me wel gaaf, maar het zijn maar geruchten. Het zou best kunnen zin dat ze die GTA gaan uitbrengen, maar voorlopig denk ik even niet, aangezien ze bezig zijn met GTA V (of gewoon een nieuwe andere GTA)...

Ik zou maar niet te veel gaan hopen. ;) Wie weet wordt er zelfs gezegd dat ze hem niet uitbrengen...

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop toch wel dat er al plannen zijn voor de nieuwe gta

die nog niet zijn gepubliceert

anders duurt het wel lang :zz:

als het echt is lijkt met wel leuk als vice city maar 3x zo groot word op ze minst

Link to comment
Delen op andere websites

Eeuh t zou best SA of VC kunnen zijn. Wasnt het GTA team is gespot in hollywood. En nee ze liepen niet gewoon rond.

ow, net zoals ze ook in philadelphia zijn gespot en ook bij 1 of andere bar in Miami?

Zolang r* er niks over heeft gezegt komt er geen nieue gta, punt

Link to comment
Delen op andere websites

Al het zoveelste topic hierover. Er komt geen uitbreiding van IV maar, dus dit kun je niet verwachten. Er zijn nog geen plannen voor een nieuwe GTA, ze zijn er in iedergeval nog niet aan begonnen en waarschijnlijk word het een nieuwe stad

Ze zijn er wel al aan begonnen, en ik neem aan dat er wel al plannen voor zijn, het script zou veel groter zijn dan een filmscript, dus ik denk dat je van de volgende GTA veel kan verwachten. Bepaalde sporen lijden ook wel dat de volgende GTA VC zou zijn, want GTA IV was op zich ook niet super groot (GTA III) ook niet, GTA VC was dan al groter, maar omdat de volgende GTA veel groter is, is er ook wel een kans dat het zich in San Andreas afspeelt. Of in een geheel andere stad.

Volgens mij komt er inderdaad geen uitbreidingspakket meer, maar is het nu gewoon wachten op de volgende GTA. Ik neem aan dat daar binnenkort wel de eerste hints van zullen verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

BTW Ze waren wel aan het bekijken en fotos maken.

Zou ik ook doen als ik daar was ;)

Ik ben wel benieuwd wat de volgende nieuwe GTA gaat worden. Ik denk ook niet dat het een uitbreidingspakket wordt, maar gewoon een volledig nieuw spel.

Ik ben trouwens pas begonnen met GTAIV en heb ook alvast EFLC aangeschaft. Ik heb dus nog een tijd te gaan, voordat ik hier op uitgekeken ben.

Jaren geleden heb ik GTA III, Vice City en SA gespeeld en was altijd een groot fan van dit spel. Op een gegeven moment was ik er op uitgekeken en ben ik meer Call of Duty gaan spelen (3, WOW en MW2) en BFBC2 voor een blauwe maandag, maar op dit moment heeft GTA mijn grote voorkeur. Het is en blijft gewoon een prachtig en uniek spel met veel uitdaging.

Link to comment
Delen op andere websites

Al het zoveelste topic hierover. Er komt geen uitbreiding van IV maar, dus dit kun je niet verwachten. Er zijn nog geen plannen voor een nieuwe GTA, ze zijn er in iedergeval nog niet aan begonnen en waarschijnlijk word het een nieuwe stad

Ze zijn er wel al aan begonnen, en ik neem aan dat er wel al plannen voor zijn, het script zou veel groter zijn dan een filmscript, dus ik denk dat je van de volgende GTA veel kan verwachten. Bepaalde sporen lijden ook wel dat de volgende GTA VC zou zijn, want GTA IV was op zich ook niet super groot (GTA III) ook niet, GTA VC was dan al groter, maar omdat de volgende GTA veel groter is, is er ook wel een kans dat het zich in San Andreas afspeelt. Of in een geheel andere stad.

Ik denk dat het woord onzin hier van toepassing is. Omdat er een paar verwijzingen naar VC zijn, betekent dat direct daty de volgende gta in Vice City is? Nee. Als we op die theorie moeten gaan dan speelt de volgende gta zich af in;

Vice City, Los Santos, Las Venturas, San Fierro, Amsterdam, Rotterdam, Berlijn, Parijs, London, Schotland, Philadelphia, Tokio, Detroit en nog zat andere plaatsen tegelijk.

En zoals ik zeg, zolang r* niks heeft aangekondigd komt er geen nieuwe gta. Maarja, wie ben ik om dat te zeggen? Alleen nieuwsberichten die door 1 of andere kip word rondgespreid worden gelooft, als r* wat uitbrengt word het nooit gelooft ofzo, vind het grappig om straks al die reacties te lezen als jullie zien dat het geen vice city word...

Link to comment
Delen op andere websites

Erover dagdromen mag toch wel 0_0

Ja, maar er zijn al een heleboel topic's op verschillende fora. In dit forum al een aantal. In het Feed back en Racing en Free roaming. Daar zijn allemaal topics over de volgende gta en dit is dus de zoveelste.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...