Arjen Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) En ja, ik game veel, heb dus ook een game-muis. Om precies te zijn; Logitech MX 518 Optical. Edit: Tubs, de muis die jij hebt heeft mijn broer ook. Net of je met een stuk lood over je muismat heen schuurt. Dat ding is zwaar.. :lol: Bewerkt: 26 juni 2005 door MClaw Reageren
Ewoud Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Edit: Tubs, de muis die jij hebt heeft mijn broer ook. Net of je met een stuk lood over je muismat heen schuurt. Dat ding is zwaar.. :lol: Gebruik jij dan een muismat? Ik heb een microsoft muis met draad een optiche. En ik heb een ergonomische muis en toetsenboord van logitec Muis is draadloos optich en kan horizontaal en verticaal scrollen. Ik zit vaak achter de pc dus dan is ergonomisch wel een goed idee. En een zwaardere muis is fijner dan een lichte muis. Reageren
TubS Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 En ja, ik game veel, heb dus ook een game-muis. Om precies te zijn; Logitech MX 518 Optical. Edit: Tubs, de muis die jij hebt heeft mijn broer ook. Net of je met een stuk lood over je muismat heen schuurt. Dat ding is zwaar.. :lol: hijs best zwaar, net als mijn oude muis dus geen probleem ben eraan gewend. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Ik heb geen draadloze en geen lasermuis . Eigenlijk heb ik een of andere vage muis van 'digital'. En geloof me, hij is lelijk en oud (iets van 500 voor christus ). Daarom heb ik er ook geen plaatje bij , het fototoestel was toen nog niet uitgevonden :lol: *edit* Op de gezamenlijke computer hebben we wel een goede muis, namelijk dezelfde als 'gtapspeler' Bewerkt: 26 juni 2005 door snorege Reageren
n1i9e8l6s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb nog een ordinaire windowsmuis zonder wieltje. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 ik heb de, Logitech MX 518. Ik vind 'm echt kei relax! Reageren
braxe2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) http://images.google.nl/images?q=tbn:rmeS2...eel_optical.jpg Bewerkt: 29 juni 2005 door braxe2005 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb zo´n klein rot ding Ik zit er aan te denken ook zo´n goede muis te kopen als een van de logitec MX series. Reageren
Quatroking Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 Ik heb deze muis: Lol, kreeg m'n vader bij z'n xp toen hij hem kocht... maar toen stond er inplaats van logitech Packard bell op! Ik heb een Dell optische muis. (met snoer, die batterijen zijn sneeeeeeel leeg joh!) Reageren
erasor Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb een Wireless Optical mOUse 2.0 Hele goede muis moet ik zeggen ook al is ie optisch Reageren
Thabit Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb net zoiets als Marco. Hier 2 foto's (Gemaakt met de cam) Reageren
Robin64 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Ik heb nu (nog) een microsoft intellimouse optical. Een erg fijne 5 knops muis. Zit te denken aan een mx 518. Voor degene die hem hebben. Is het echt zoveel fijner met de hogere resolutie dan normale muizen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.