MaxVito Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Hey, Gta EFLC doet het als ik op play (offline) klik. dan start hij gewoon op tot dat ik dan The Lost And Dammed krijg en The Balled Of Gay Tony. maar Als ik gewoon op Play klik dan komen The Lost And Dammed en The Balled Of Gay Tony niet. Hoe kan ik dit oplossen? Mvg, Max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Wat bedoel je met "Ze komen niet." Daar hebben wij niks aan. Wat komt er niet. De keuzes, het laadscherm. Het spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 De keuzes.. het blijft na de rockstar games logo's (oranje en blauwe) Zwart beeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Hoe lang blijf je wachten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 10 a 15 minuten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 In je andere topic is je al duidelijk gemaakt dat je PC te slecht is om GTA IV aan te kunnen, en dus geldt hetzelfde voor EFLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Heb hem op low gezet speelt PERFECT. Kan iemand me helpen? Mvg, Max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Heb hem op low gezet speelt PERFECT. Kan iemand me helpen? Mvg, Max Als ie perfect speelt, waarmee kunnen we je dan nog helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Heb hem op low gezet speelt PERFECT. Kan iemand me helpen? Mvg, Max Als ie perfect speelt, waarmee kunnen we je dan nog helpen? Ben je blond ofzo , je ziet toch wat die zegt ?! De SP is perfect niet de MP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Ben jij blond ofzo, doe normaal. Hij zegt toch dat hij SP niet kan spelen als hij op dat rechtse kopje drukt, in dat schermpje. Dan laadt niks meer. Hij wil graag multiplayer doen, maar dat kan niet want niks laad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Hij kan wel spelen , alleen niet online , omdat die niet kan inloggen op de social club. Ik leg het effe uit: Als hij op Play offline klikt , kan die niet online omdat er staat: cant connect to social club. als die op play klikt , dan start die op TOT aan het rockstar logo , daarna alleen zwart beeld. En ja ik ken hem dus ik weet hoe het zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Omg, je herhaalt wat ik zeg en je doet als of je het weer beter weet edit: Sorry :$ Bewerkt: 26 augustus 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Be nice @TSer; in je vorige topic vroeg ik het ook al, kun je meer info geven? Je pc is trouwens ook niet goed genoeg, dat was ook al in het vorige topic gezegt. >>> Door Jacky-2007: Kleine provocatie naar de crew verwijderd. Gratis, dit keer. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Misschien heeft het te maken met de social club die tot vannacht 1 uur dicht was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) Ik ken davy en hij heeft het zelf gezien. SP kan ik wel spelen (offline) Maar het gewone Play knopje daar druk op. rockstar games logo geweest enz. dan blijft zwart scherm... EDIT Bewerkt: 2 september 2010 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.