Jump to content

Multiplayer.


MaxVito

Recommended Posts

Ik bedoelde inderdaad EfLC. Eerst even de trainer weghalen (wat je wel eerder had kunnen zeggen, btw), daarna updaten, en als het nog niet wert is mijn advies een herinstallatie.

Uhmm ik vertelde in me vorige bericht dat ik dat ook al zonder trainer geprobeerd..

Lees de berichten nou eerst eens voordat je met dat komt...

Er zat meer in mijn bericht...

Ik heb in de gate dat sommige mensen beginnen te stressen :schater: .

Maar je hebt gelijk , reinstall is enige optie sowat

Nou zie Hayte weinig stressen. En hij heeft behoorlijk gelijk, want wat MaxVito doet is berichten (als hij er überhaupt al naar kijkt) half doorlezen, en ja dan word hulp erg lastig. Tot nu toe snap ik werkelijk niks van wat het probleem nou eigenlijk is, MaxVito kan misschien beginnen met duidelijk, in fatsoenlijk Nederlands, uit te leggen wat nou precies het probleem is, en daarbij ook wat meer info geven Ik snap het dat is moeilijk want daar moet je zelf ook wat voor uitvoeren, en om jou te kunnen helpen hebben we toch echt info en een duidelijk verhaal nodig, we zijn (helaas) geen goochelaars.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MaxVito

    16

  • Davedavy

    11

  • Hayte

    9

  • Fezz

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk zelf dat er gewoon iets mis gegaan is tijdens de installatie, ik heb geen idee waar het door komt. En ik was niet aan het stressen, ik vind het gewoon irritant als mensen die schreeuwen om hulp zelf geen ruk doen.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk volgens mij is er niks mis gegaan ik heb er bij gezeten

alsjeblieft zeg, is het nou gewoon zo moeilijk om gewoon alle posts te lezen? Doe dat eerst maar eens, dan kun je op mijn profiel een reactie achterlaten of via pb om te vertellen dat je dat hebt gedaan, tot die tijd zoek je het zelf maar uit. Ik heb vaak genoeg gevraagt om meer info en dat je de andere posts eens moet lezen, maar dat doe jij gewoon niet. Als jij onze hulp wilt is dat best, maar jij doet er gewoon helemaal niks voor en je neemt niet eens de moeite om er wat voor uit te voeren, dat je jezelf ermee hebt is mijn probleem niet, maar het is wel compleet respectloos tegenover ons, want wij proberen je gewoon zo goed mogelij te helpen, maar dat wil je kennelijk niet. Het vriendelijke verzoek je gedrag te veranderen, tot die tijd help ik je niet, ik vind dat ik het je vaak zat heb gevraagt.

En nee, dit is niet als aanval of wat dan ook bedoelt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kijk volgens mij is er niks mis gegaan ik heb er bij gezeten

Als je nou gewoon je savegames etc. even in een andere map doet (zodat je die niet kwijt raakt), en de herinstallatie goed doet kan er bijna niks fout gaan en heb je dus niks verloren, behalve een half uurtje van je tijd. Meer weet ik eigenlijk niet wat er aan de hand kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk volgens mij is er niks mis gegaan ik heb er bij gezeten

Als je nou gewoon je savegames etc. even in een andere map doet (zodat je die niet kwijt raakt), en de herinstallatie goed doet kan er bijna niks fout gaan en heb je dus niks verloren, behalve een half uurtje van je tijd. Meer weet ik eigenlijk niet wat er aan de hand kan zijn.

dit probeer ik hem nu al 3 dagen uit te leggen op msn :7

Link to comment
Delen op andere websites

hij is opn aan het installeren. alle data enz vewjiderd + savegames.

hij zegt iets van beveiligde opslag en moet dar een wachtwoord in voeren?

>>> Door .Levi.: Dubbel posten is niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Edit/Bewerk-knop (onderaan je bericht). ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit tijdens de installatie of deinstallatie, en ben je de enige gebruiker op jouw pc? (dus, de admin)

nee het als ik het spel opstart met dat zwarte scherm druk op op het knopje naar windows en dan staat daar beveiligde opslag wachtwoord voor:

en dan klik ik op annuleren en dan doet hij het gewoon.. maar nu kan ik niet naar windows op 1 of andere manier

Grtzz, Max

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...