Jump to content

windows movie maker kwaliteit


K1pc0rn

Recommended Posts

ik heb een filmpje gemaakt van Gta IV met Fraps op de PC met goede kwaliteit (720P)

maar als ik het filmpje wil bewerken enzo dan doe ik film publiceren en dan doe ik bijv. 720P maar dan is de video kwaliteit alleen maar lelijker geworden. hoe kan ik dit even mooi laten zijn als van af het begin?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een filmpje gemaakt van Gta IV met Fraps op de PC met goede kwaliteit (720P)

maar als ik het filmpje wil bewerken enzo dan doe ik film publiceren en dan doe ik bijv. 720P maar dan is de video kwaliteit alleen maar lelijker geworden. hoe kan ik dit even mooi laten zijn als van af het begin?

als je windows vista hebt kan je >

< volgen

als je windows xp hebt kan je >

< volgen

bij mij werkte het dus hopelijk bij jou ook thumbsup2.gif

MVG,

woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet simpelweg de kwaliteit van het filmpje wat omhoog zetten. 720p zegt enkel iets over de resolutie van het filmpje, m.a.w. uit hoeveel beeldpunten een film bestaat. Het zegt echter niets over de kwaliteit van het filmpje. Zo kun je een 720p film maken van 1 MB, maar ook van 100MB.

Je moet dus in de instellingen zo hoog mogelijk gaan zitten om de beste kwaliteit te krijgen.

Slaat hij het filmpje überhaupt wel op als 720p of poept hij vrolijk een 480p filmpje op je HDD?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Je maakt een video met de resolutie 1920x1080. Dat kun je in WLMM doen en je kan het renderen met alles wat je erbij hebt gepropt. Dat kun je doen in 720p, dan herschaal je je video of je kan het laten bij de originele grootte. Ook kan je een filmpje maken van die resolutie, maar eigenlijk het filmt op low settings. Zoals bij GTA. Het is btw p, niet HP.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Je maakt een video met de resolutie 1920x1080. Dat kun je in WLMM doen en je kan het renderen met alles wat je erbij hebt gepropt. Dat kun je doen in 720p, dan herschaal je je video of je kan het laten bij de originele grootte. Ook kan je een filmpje maken van die resolutie, maar eigenlijk het filmt op low settings. Zoals bij GTA. Het is btw p, niet HP.

Lol wrm zo moeilijk , volgens mij heb je het nog niet gezien.

Hij geeft zelf aan welke resolutie hd is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...