Dylann. Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Heey allemaal Ik doe al een jaar of langer al iets met Gimp2sinds vandaag heb ik een paar brushes gebruikt van DevianArthier is de signature:Eminem heb ik zelf gedaan, zelf uitgekniptLet op mensen misschien is dit wel slecht maar het is de 1ste keer dat ik brushes gebruik!Lettertyp is Champagne & Limousines Font van dafontGraag tips & truckjes wat ik nog kan doen om het mooierde te maken*Elke keer update ik als ik een nieuw signature af heb!Ik knip zelf mijn eigen dingen uit, ik pak ze niet van sites afLettertype heb ik van:DafontBrushes:DevaintartEDIT1: Zelf vindt ik hem niet zo mooi, ik heb beetje gesmudgedEDIT2:V1V2EDIT3:EDIT4:MvG Bewerkt: 27 augustus 2010 door Dylann. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Niet slecht, maar ook niet erg goed. Die brushes bij zijn arm zien er op zich wel leuk uit, maar ik denk niet dat dat goed bij Eminem past. Ook is de een beetje saai, doordat hij gewoon zwart is. De brush rechtsonder vind ik ook niet zo mooi bij de rest staan, doordat de kleuren anders zijn. De tekst staat dan weer wel mooi daar, alleen is het misschien een beetje veel en moet je het maar bij die twee regels naast zijn hoofd houden. Reageren
Dylann. Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Niet slecht, maar ook niet erg goed. Die brushes bij zijn arm zien er op zich wel leuk uit, maar ik denk niet dat dat goed bij Eminem past. Ook is de een beetje saai, doordat hij gewoon zwart is. De brush rechtsonder vind ik ook niet zo mooi bij de rest staan, doordat de kleuren anders zijn. De tekst staat dan weer wel mooi daar, alleen is het misschien een beetje veel en moet je het maar bij die twee regels naast zijn hoofd houden. bedankt voor de tip ik ga nog een andere maken van eminem deze laat ik hier ook wel zien Reageren
Dylann. Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Graag wil ik weetje wat ik nog al kan doen met gimp wat ik eerst niet wist, tips altijd dankbaar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.