Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) Die VC mod manager is heel handig dat zweer ik je maar je kan er nu bijna niets mee <_< Op een andere site kan je 154 wagens downloaden. je zet ze dan een een map en je kan ze zo installeren..je kan ook nog zelf weten over welke wagen je hem heenschrijft. harstikke handig. misschien is het slim om ook ff een paar vette wagens van die site af te halen zodat zo hier ook te downloaden zijn :lol: ik hoop dat dit een goede tip was.. plaats hieronder maar ff je reacties Bewerkt: 29 juni 2004 door Rambo Reageren
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 misschien is het slim om ook ff een paar vette wagens van die site af te halen zodat zo hier ook te downloaden zijn :lol: Da's niet helemaal de bedoeling, hm? De meeste sites vinden het niet zo tof als je dingen overneemt. En, eerlijk, daar kan ik wel inkomen Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 jah daar heb je gelijk in maar het is toch leuk als je er een paar overneemd. ik vind 19 wagens maar een beetje triest <_< maar ja in de toekomst komen nog wel nieuwe wagens als iemand goed wagens kan maken kan hij misschien eens een nieuwe ambulance ontwerpen ofzo...ik vind deze maar een beetje saai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.