viccard Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) Ik en een vriend proberen al lange tijd online met elkaar te spelen. Maar elke keer krijgt diegene die uitgenodigt wordt(en op de uitnodiging ingaat) een heel lang durend laadscherm en vervolgens de mededeling dat het spel niet meer bestaat(This game session does not longer excist, return to single player). We hebben allebei een playstation 3 en GTAIV, het enige verschil is dat hij een playstation slim heeft. En we hebben het al eens eerder gedaan, maanden terug, toen werkte het wel. Asjeblieft, kan iemand ons helpen? Als dit niet de plek is om te dit te posten, zeg dan waar wel Bewerkt: 27 augustus 2010 door viccard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Verplaatst naar het juiste forum. Mocht één van jullie een verbinding hebben van KPN, dan zou je deze tutorial eens moeten proberen, wellicht dat dat een oplossing biedt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) Kzal het navragen Ik denk niet dat het aan mij ligt want ik kon wel gewoon online spelen met PS3 vrienden uit het buitenland Bewerkt: 27 augustus 2010 door viccard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.