complimenten Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ehm, ik probeer om lc in sa te komen(zie hidden interior)alleen dan moet ik een heli in de garage zien te krijgen. Kan iemand mij helpen of evt. een savegame te sturen waar er al een heli in staat? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Heel de garage eerst helemaal leeg. Land er dan een Heli vlak voor en duw hem er rustig in. Je kan hier een voertuig voor gebruiken. De dozer zou hierbij goed moeten helpen. Reageren
complimenten Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Kan ook een trainer gebruiken? En zo ja, welke? Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Kan ook een trainer gebruiken? En zo ja, welke? garage editor? Reageren
complimenten Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Teleporter? Teleporter trainer snap ik heus wel, maar wat is een goede trainer voor teleport??? Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Deze. Klik op 'Add Place' en vul dan de coördinaten in die je hier vindt. Reageren
_niickk Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 waarom zou je een helikopter in een auto garage willen? waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? je hebt toch een abandoned airstrip? daar staat een helikopter klaar voor gebruik & een hangar waar makkelijk een heli of vliegtuig in past? Reageren
Nissan Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 waarom zou je een helikopter in een auto garage willen? waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? je hebt toch een abandoned airstrip? daar staat een helikopter klaar voor gebruik & een hangar waar makkelijk een heli of vliegtuig in past? Als je het hele topic had gelezen dan wist je waarom hij dat niet wilde? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.