Bassieboy35 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 hoi ik heb vanochtend een headset gekocht samen met een vriend dus wil ik gta online spelen en door de headset kunnen praten maar hij hoort mij niet en ik hoor hem niet ik hoor wel geluiden van auto's en muziek en zo. p.s er komt ook niet zo'n wit bolletje achter te staan met van die streepjes en ik heb WEL de instelling goed ingesteld wie heeft een oplossing Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Hoe praten jullie? ( Teamspeak , games for windows live? etc.) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Hoe praten jullie? ( Teamspeak , games for windows live? etc.) wij praten via als we bijvoorbeeld bomb da base II aan het doen en dan zeggen we iets maar dan horen we elkaar niet Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Je kan niet zomaar praten als je online speelt! , je moet eerst chatverbinding maken met je vriend Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Je kan niet zomaar praten als je online speelt! , je moet eerst chatverbinding maken met je vriend oke bedankt maar ik heb het al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.