Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik heb gta eflc Als ik in een politie auto zit , kun je als je op E zit je politie panel openen , als ik dan klik op concurrent crimes, dan zegt die ALTIJD: Cant connect to server, try again later. Het enigste wat werkt is call backup? Hoe kan ik dat scherm gebruiken? of is dit niet mogelijk? ik heb namelijk een filmpje op youtube gezien waarbij je dat kon gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Pfoei, goeie vraag.. In GTA IV kan je het in ieder geval wel gebruiken, maar dan is er ook een Trophy / Achievement mee te verdienen. Ik denk dat deze functie niet in de EflC zit, en dat Rockstar er daarom een in de game passende uitleg voor in de game heeft gezet in plaats van de keuze-mogelijkheid uit het LCPD menu te slopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Pfoei, goeie vraag.. In GTA IV kan je het in ieder geval wel gebruiken, maar dan is er ook een Trophy / Achievement mee te verdienen. Ik denk dat deze functie niet in de EflC zit, en dat Rockstar er daarom een in de game passende uitleg voor in de game heeft gezet in plaats van de keuze-mogelijkheid uit het LCPD menu te slopen. Zou er een mod voor kunnen bestaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 Het zijn gescripte vigilante missies in IV, dus nee, ik denk het niet. Tenzij iemand die scripts weet te verhuizen naar EflC en op de juiste manier weet toe te voegen. Maar ik geloof dat de scripters nog niet zo ver zijn voor IV, voordat het zover komt zal men eerst nog meer ervaring moeten opdoen met IV in de modding scene denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.