ajaxmaster Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 hallo weet iemand wat ik moet doen als ik op een bepaalde plaats een error krijg?? Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Dat gaat moeilijk als we niet weten welke error Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 als je zoon Samp crash krijgt Komt t mischien door een auto ( Bijvoorbeeld als je een Elegy ofzo hebt gemod ) En als die dan gepimpt is en als je daar in de buurt is crasht ie Micshien dat t daaraan ligt Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 als je zoon Samp crash krijgt Komt t mischien door een auto ( Bijvoorbeeld als je een Elegy ofzo hebt gemod ) En als die dan gepimpt is en als je daar in de buurt is crasht ie Micshien dat t daaraan ligt nee ik heb alleen enb mod, effect mod, en parkour mod Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik had ook regelmatig Crashes. Probeer eerst eens je Draw distance te verlagen. dat heeft bij mij gewerkt. Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik had ook regelmatig Crashes. Probeer eerst eens je Draw distance te verlagen. dat heeft bij mij gewerkt. hoe kan ik dat doen?? Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 hooi ik heb net ff een foto gemaakt van wat ik krijg en waar ik het krijg Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Voeg de foto toe als bestand in je bericht, via bestanden bijvoegen. Zo kunnen wij ook die foto zien en beoordelen wat de foutmelding inhoud en of we eventueel hulp kunnen bieden. ( Draw Distance kan je veranderen in je options menu in GTA SA. ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.