Jump to content

Alien Swarm PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Zoals jullie misschien al weten is Alien Swarm een gratis game voor de PC die te downloaden is via Steam. Nu heb ik deze dus binnen gehaalt maar telkens als ik een online game wil maken of joinen loopt het spel vast. Ik kreeg geen foutmelding maar hij loopt gewoon vast, hierdoor moet ik dus Ctrl + Alt + Del doen om het spel abrupt te stoppen. Ik heb al van alles geprobeert maar nog oplossing gevonden. Heeft iemand hier ook last van en is hier een oplossing voor?

Alvast Bedankt!

Cheers :bier:

paul007

PS: Mijn excuses als het verkeerd geplaatst is, ik heb namelijk geen topic kunnen vinden over deze game.

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Zoals jullie misschien al weten is Alien Swarm een gratis game voor de PC die te downloaden is via Steam. Nu heb ik deze dus binnen gehaalt maar telkens als ik een online game wil maken of joinen loopt het spel vast. Ik kreeg geen foutmelding maar hij loopt gewoon vast, hierdoor moet ik dus Ctrl + Alt + Del doen om het spel abrupt te stoppen. Ik heb al van alles geprobeert maar nog oplossing gevonden. Heeft iemand hier ook last van en is hier een oplossing voor?

Alvast Bedankt!

Cheers :bier:

paul007

PS: Mijn excuses als het verkeerd geplaatst is, ik heb namelijk geen topic kunnen vinden over deze game.

Heb ik ook, gewoon wachten en hij start het menu op :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Is dit een bekend probleem want ik download Alien Swarm nu.. :7

edit: laatmaar hij is sloom -,-

Bewerkt: door Dylann.
Geplaatst:

Bedankt voor de reacties.

Het wachten totdat hij het zou doen heeft niet gelukt. Hij blijft gewoon hangen en doet verder niks. Ik heb overigens Windows 7 en ik heb de nieuwste drivers voor m'n videokaart (8800 GTS 512) maar goed elke PC zou deze game moeten kunnen afspelen. Ik snap er niks van, nog iemand die mij kan helpen?

Geplaatst:

Bij mij doet die het ook , als je nog prblemen hebt , add me op steam: davedavy , dat geld voor iedereen ook als je keertje wil gamen xD

Geplaatst:

Zucht er valt weinig te gamen sinds die het niet doet. Er schijnen veel meer mensen last van het probleem te hebben. De Steam fora staan vol met onderwerpen over hetzelfde probleem...

Geplaatst:

Ik hoop het. Alien Swarm is namelijk al een tijd uit en al veel mensen hebben het probleem een lange tijd dus ik betwijfel het. :(

Geplaatst:

Jep ik heb zelfs Steam opnieuw geïnstalleerd. Niks werkt. Ook heb ik verschillende instellingen qua graphics geprobeerd en de nieuwste drivers van m'n videokaart staan er ook op. Waar ik al helemaal niet tegen kan is dat bij een vriend van mij Alien Swarm het wel gewoon doet. Ik weet niet precies de instellingen van zijn PC maar hij draait Windows XP en heeft geen ultra-moderne videokaart. Gewoon een simpel werkstation dus. Misschien stagneert Alien Swarm gewoon op Windows 7? Hmmm... ik ben er nog niet uit.

Geplaatst:

Ikzelf heb Alien Swarm gedownload en ik kan ze zonder problemen spelen op beide pc's hiero. En goh wat is dat spel vet zeg, helemaal als je online gaat en dan in fps mode gaat spelen :D.

Een Windows XP SP3 x86 en een Windows 7 Ultimate x64 os.

Ik weet uit ervaring dat alien swarm op vele pc's problemen geeft.

Mensen die problemen hebben voeg me maar toe op steam : anthony_nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...