Jump to content

Hoe laat ik windows 7 lijken op mac.


Davedavy

Recommended Posts

Allereerst

Deze tutorial is alleen voor windows 7!

ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade!

Als je alles goed volgt , gaat er niks mis :)

Alle bestanden en screens worden door mij geupload op : Media fire & plaatjesupload.nl . Programma's worden niet doormij geupload maar wel de links gegeven in de tutorial.

Geen van deze bestanden of programma's zijn illegaal!

Inhoud

Intro.

De tutorial.

Extra's zoals: Extra mac thema's , mac wallpapers etc

Intro

Ben je dat windows thema ook zo moe?

Ik bedoel dit:

windows_7_build_7000.png

Nu heb ik:

1282922697-610.png

Wil jij dit ook? Volg deze uitgebreide tutorial! En leer hoe makkelijk het eigenlijk is!

Laten we beginnen

Allereerst hebben we sommige software nodig , namelijk winrar , winrar is hier te downloaden.

We beginnen met de icons van mac, daarvoor is dit programma nodig , je kunt makkelijk terug switche naar de normale icons en de icons van mac :) Voor de mac icons moet je dit downloaden , ik leg dalijk uit hoe je de icons veranderd naar die van mac.

Nou als je alle 2 de bestanden hebt , installeer je de "iconpackager".

Nadat je op continue hebt geklikt zie je dit:

1282923276-030.png

Wat je nu moet doen is , open "iVista ReFFlective icons" dan zie je een map , plaats die map naar je bureaublad. Nu ga je terug naar de Icon packager en klik je op: Add icon package , install from disk.

1282923397-520.png

Wat je nu moet doen is , ga naar je bureaublad , selecteer je ivista map en dan blijft er als het goed is een bestand over , dat bestand is een "icon packager theme" bestand , dubbelklik en wacht even , klik nu op apply icon package.

1282923452-950.png

Nu heb je de icons!

Nu nog de rest :puh:

We zullen maar het thema doen. Dat kun je hier downloaden.

Als je dat gedaan hebt , open je het bestand. Klik op theme's. Kopieer die 3 bestanden ( De leopard map en de 2 .theme bestanden ) naar: C:\Windows\resources\themes daar plaatjes die 3 bestanden. Wat je nu doet is : Ga naar : start > configuratie scherm > Persoonlijke instellingen en open het leopard osx thema.

1282924035-750.png

Je pc lijkt nu al veel op mac!

Maar mischien viel je al iets op , ik heb namelijk de werk-balk en het start-logo anders! Nou , dat zal ik eens vertellen!

Eerst download dit.

Met dit programma kun je je start-teken veranderen. Genaamd: Starorbz

Als je dat geinstalleerd hebt , heb je ook nog het mac-logo nodig , dat kun je hier downloaden.

Nou nu ga ik eens uitleggen hoe je dat weer installeert!

Start starorbz, en klik op import image. Unpack maclogo.rar

Ondertussen in startorbz open je Apple Sart Orb.png

Klik op de pijl

Klik

Klik op apply .

Nu heb je de apple Start Logo :)

Maar je hebt misschien nog iets gezien! , mijn balk is anders!

Dat is simpel! Klik met de rechtermuisknop op je werk balk , eigenschappen

Neem deze instellingen over:

1282924993-730.png.

We zijn klaar! Veel plezier met je mac-theme!

Voor extra's zoals: mac-firefox thema , mac-achtergronden en meer kijk even hieronder!

-- Extra's --

Finderbar

finderbar-101003-1.jpeg

Download: Klik hier!

Firefox - Mac skin.

Pagina hier!

Snow leopard mac osx skin

Download Hier!

Mac Wallpapers

Klik hier :)

--- Please comment and rate! ---

Niks van deze tutorial mag worden gekopieerd zonder toestemming!

Typfouten voorbehouden!

Misschien dat ik later nog kom met meer tutorials , bijvoorbeeld voor een ubuntu skin :)

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat je al een belangrijk programma'tje mist, zo aan de screens te zien. Namelijk Leftsider, hiermee verplaats je de knoppen van Sluiten en Minimaliseren etc. naar links ipv rechts. Bij Mac staan die namelijk links.

http://www.askvg.com/leftsider-move-windows-titlebar-buttons-to-the-left-with-this-small-free-utility/ hier te downloaden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijne zag er veeel beter uit. Maar ik heb de links niet meer.

Jij had zeker een ander thema? :) ik heb dat denk ik ook , ik ga hem eens erin zetten en wie weet verander ik hem wel.

Edit:

Ik heb idd een betere gevonden ,ik zet hem op het eind bij extra's :) , ow en hierboven dat heb ik extra niet , omdat ik dat erritant vind , dit komt immers wel bij extra's

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Met alle respect, maar ik vind het er niet uit zien. En dat doel ik op de Mac look voor Windows, en niet op je tutorial, die er in mijn optiek netjes en verzorgt uit ziet. Ik vind: Wie een Mac, wilt moet er één kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met alle respect, maar ik vind het er niet uit zien. En dat doel ik op de Mac look voor Windows, en niet op je tutorial, die er in mijn optiek netjes en verzorgt uit ziet. Ik vind: Wie een Mac, wilt moet er één kopen.

Thanx dat je me tutorial goed vind , maar tegen dat windows aankijken verveelt ook :cab: en mac is nogal duur :$

Link to comment
Delen op andere websites

As far as I know is het aanpassen van bepaalde Windows bestanden, zoals hier gedaan wordt, wel illegaal, omdat je in principe alleen de licentie van Windows koopt om hem te gebruiken (en niet te veranderen op welke manier dan ook (naast bureaublad achtergrond etc.)).

Naast dat ziet die Mac OSX skin er inderdaad totaal niet uit. Vooral de gekleurde rondjes in de bovenste balk zien er te pixelig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

As far as I know is het aanpassen van bepaalde Windows bestanden, zoals hier gedaan wordt, wel illegaal, omdat je in principe alleen de licentie van Windows koopt om hem te gebruiken (en niet te veranderen op welke manier dan ook (naast bureaublad achtergrond etc.)).

Naast dat ziet die Mac OSX skin er inderdaad totaal niet uit. Vooral de gekleurde rondjes in de bovenste balk zien er te pixelig uit.

En deze?

1282972350-080.png

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, niks mis met de tutorial. Maar het eindresultaat is niet echt mooi vind ik. Het lijkt niet echt op een mac. Maar wat voor Rocketdock thema (of andere dock) gebruik je?

geen aangezief ik de rk launcher gebruik

Edit:

Ja ben ik weer xD , ik heb ene nieuwe skin , een betere ( vind ik ) en jullie?

1282978356-610.png

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...