Davedavy Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Weet jij dan waar een goeie skin is , de enigste goeie skin is betaald Reageren
Fezz Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Zorg dat je de explorer, de pijltjes in je explorer veranderd. Ook moet dat menu anders. Tis gewoon een heel gedoe. Ik heb mijn hele windows 7 gebrickt. Dus, heb ik het maar teruggedraaid/ Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik denk dat ik dat ook ga doen Reageren
Casss Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 (bewerkt) Wat vinden jullie van de mijne, op XP? Hierisie Macintosh Theme RocketDock Windows Vista Icons + Icontweaker Bewerkt: 5 september 2010 door Casss Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Lelijk. Zo moet hij zijn en niet zo nep als jij hebt. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Het is inderdaad gewoon niet echt mogelijk om je windows op een mac te laten lijken. Hetzelfde met andere besturingssystemen. Misschien lijkt hij er best wel op, maar echt hetzelfde wordt hij niet. Dus ik zou toch gewoon bij het thema gewone thema blijven. Of een ander thema dat door iemand op deviantart of zo bedacht is. Ik heb zelf ook eerst een paar verschillende mac vs's geprobeerd, maar bij elke is er wel iets dat niet helemaal goed is. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Ik heb dit net eens geprobeerd en ik zit met mijn pc voor onze iMac. Het ziet er echt niet uit! Als je echt de Mac-look wilt moet je gewoon een Apple computer kopen... Bewerkt: 22 december 2010 door vwbjorn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.