Aelias Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) wat vinden jullie van de soundtrack van red dead redemption? >>> Door Kai-ShockWave: Topictitel gewijzigd iv.m. wijziging vraag in de hoofdpost. <<< Bewerkt: 27 augustus 2010 door aelias Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Kvond het eigenlijk niet erg speciaal maar toen kwam de 'Making-Of' video van de soundtrack. Ikwist niet dat het speciaal voor het spel gemaakt was Wel mooi gedaan Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik vond het erg mooi en sfeerverhogend, maar het kan niet op tegen de radio die we uit GTA kennen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Gewoonweg geweldig, je hebt continu het gevoel dat je je in het midden van een western bevind, gewoonweg verbluffend hoe effectief en creatief de muziek is toegepast en inspeelt op je beslissingen... Ik heb het spel niet zo veel gespeeld, zou ik misschien terug meer moeten, maar de soundtrack is een van de dingen die mij het best bijblijft, 'Far Away' geeft je een geweldig gevoel in het spel. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ikzelf heb RDR niet, maar heb wel de making of beluisterd en het intro liedje van Jose Gonzalez. En ja; de sfeer zit er meteen dik in. Mooie western liedjes . Vroeger had ik ook Red Dead, en daar kreeg je ook het gevoel van paarden en cowboys . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 waar je ook bent je krijgt altijd je juiste soundtrack die er bij past Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Ik vind de soundtrack perfect bij het spel passen, overal de goede achtergrondmuziek. Maar ik vind dat er maar weinig verschillen zitten tussen de verschillende nummers. Reageren
Daantja Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 (bewerkt) ik vond hem gaaf heb de cd direct bestelt Bewerkt: 2 mei 2011 door saintsrow2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.