Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van de soundtrack?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wat vinden jullie van de soundtrack van red dead redemption?

>>> Door Kai-ShockWave: Topictitel gewijzigd iv.m. wijziging vraag in de hoofdpost. <<<

Bewerkt: door aelias
Geplaatst:

Kvond het eigenlijk niet erg speciaal maar toen kwam de 'Making-Of' video van de soundtrack. Ikwist niet dat het speciaal voor het spel gemaakt was :schater:

Wel mooi gedaan :)

Geplaatst:

Ik vond het erg mooi en sfeerverhogend, maar het kan niet op tegen de radio die we uit GTA kennen. :)

Geplaatst:

Gewoonweg geweldig, je hebt continu het gevoel dat je je in het midden van een western bevind, gewoonweg verbluffend hoe effectief en creatief de muziek is toegepast en inspeelt op je beslissingen...

Ik heb het spel niet zo veel gespeeld, zou ik misschien terug meer moeten, maar de soundtrack is een van de dingen die mij het best bijblijft, 'Far Away' geeft je een geweldig gevoel in het spel.

Geplaatst:

Ikzelf heb RDR niet, maar heb wel de making of beluisterd en het intro liedje van Jose Gonzalez. En ja; de sfeer zit er meteen dik in. Mooie western liedjes :bier:.

Vroeger had ik ook Red Dead, en daar kreeg je ook het gevoel van paarden en cowboys :engel:.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vind de soundtrack perfect bij het spel passen, overal de goede achtergrondmuziek. Maar ik vind dat er maar weinig verschillen zitten tussen de verschillende nummers.

• 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...