denracer Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 pic1 pic2 is mijn eerste texture voor een gebouw dus niet direct slecht comentaar please B) Edit by Wauzie: Plaatje te groot, maximale resolutie 640x480 Reageren
denracer Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 hoe heet dat gebouw ?? oldgarage_sfse.txd Reageren
corne0202 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 als jij er een naam op zet komt hij er dan ook dubbel op ??? Reageren
denracer Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 als jij er een naam op zet komt hij er dan ook dubbel op ??? jep Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 mooi gebouw moet ik zegen eerst een krot nu een chice garage :lol: Reageren
SWYV Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 ja mooie gebouw maar ik had gisteren een screen op garagepoort iets over 2pac, zou best op die garagedeur passen vind ik dan vind ik wel echter perfect ps hoe hebt jij dat gedaan? PM me dan want ik wil graag leren texturen Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Zozo ziet er erg goed uit! Voor je eerste ontwerp vind ik hem erg goed! Veel succes met je volgende ontwerpen! Reageren
denracer Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Zozo ziet er erg goed uit!Voor je eerste ontwerp vind ik hem erg goed! Veel succes met je volgende ontwerpen! Fanx allemaal ik ben nu bezig nog iets te zoeken om te texturen want wil alles wat meer vice city achtig maken Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Hij ziet er oppeens een stuk 'Gezelliger' uit dan dat krot... (die was ookal mooi hoor, maar deze is wel mooier) DaddyPimp Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ik had het ook wat opgeknapt (geen pics). Als ik jou was zou ik die garagedeuren anders doen, ik heb ze ook zo'n beetje zo en vind het niet echt mooi.... ik heb er namelijk spijt van dat ik ze heb veranderd! Reageren
Warthog Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ziet er goed uit, ben nu ook verslaafd aan textures maken maar ik vind me garage nog een beetje kaal hebben jullie misschien tips? eerste savanna skin garage foto 1 garage foto 2 Reageren
Upstream Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) misschien wat minder wit wel mooi hoor En deze gtagames garage dan :rolleyes: klik hier en hier is me eerste da k iets getexurt heb en welke txd is die lowrider :rolleyes: Bewerkt: 9 juli 2005 door DMWTM30 Reageren
Warthog Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 die lowrider is geloof ik savanna1 of savanna2 of 3 .txd het zijn zegmaar de paintjobs die je erop kan spuiten. B) succes Reageren
rollerman Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 waar kan je IMG tool downloaden? want daarmee open je hem toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.