Synchro Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 IMG Tool Mag ik mijn PLAATJE hier ook neerzetten van mijn garage of niet? :unsure: Reageren
kortman_8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 pic1pic2 is mijn eerste texture voor een gebouw dus niet direct slecht comentaar please B) Edit by Wauzie: Plaatje te groot, maximale resolutie 640x480 Waar is tie te downloaden? Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 mijn garage dit is mijn eerste mod, hoop dat jullie hem mooi vinden, let neit op mn naam:P(Jerry) hij heeft zelfs dakpannen en glimmende garage deuren:P maar ik ben een nieuwe verslaving rijker:P hebben jullie nog meer txd's? bijvoorbeeld The Johnsons house ofzo Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Nice PIETJE!!!, wel mooi hoor voor je eerste ontwerp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.