stefanlolig Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) me nevada zijn ontzichbaar en staan er niet hoe kan dat? is er een file niet goed ? kan iemand me een file geven? aub alvast bedankt Bewerkt: 27 augustus 2010 door stefanlolig Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Heb je je spel toevallig gemod? Zie niet, dan lijkt me niet dat het bestandje het verschil zou maken. Reageren
stefanlolig Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 (bewerkt) ja ik heb wel een keer gemod via sami maar2 mods maar ik gebruik sami niet meer en heb ze uninstaleert en met een verhicle spawn mod kom de nevada ook niet maar ik had wel een navada mod ge instaleert want ik wou hem zo graag testen maar toen wist ik nog niet van die spawning mods Bewerkt: 28 augustus 2010 door stefanlolig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.