MaxVito Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) gta eflc was vanavond bij de makro en zag deze staan die vond ik wel wat maar moest even vragen of het iets was. Merk Packerd Bell IxTreme. Intel Core I3 prosessor - 530 2.93 ghz, (4m cache?) 1tb harde schijf NiVidia GeForce GT320 1GB Windows 7 Home Premium. 599 Excl BTW 712,81 Incl. Met 22"TFT Beeldscherm Resolutie 1920x1080 Is dat een goede pc voor gta eflc? Mvg, Max Bewerkt: 27 augustus 2010 door MaxVito Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 voor dat geld kunnen ze hier een pc voor je samenstellen die gta4 op high aankan, die word maximaal op low. Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Met andere woorden: Ja, die PC is in princiepe goed genoeg voor GTA IV op low instellingen. Toch is het handig om te overwegen zelf een PC te laten samenstellen en te laten bouwen door een webshop. Je kan je PC dan volledig naar wens inrichten, en zo een betere configuratie realiseren voor GTA. Indien je dit wel wat lijkt, s.v.p. dit lijstje invullen. [b]Budget[/b]: [b]Doel[/b]: [b]Desktop of laptop[/b]: [b]Merk pc of samengesteld[/b]: [b]Benodigde randapparatuur[/b]: [b]Besturingssysteem[/b]: [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: [b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: [b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]: Reageren
MaxVito Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) voor dat geld kunnen ze hier een pc voor je samenstellen die gta4 op high aankan, die word maximaal op low. OMG heb je misschiens op deze site gekeken? http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_IV%29 ik weet niet of ik het moet doen daarom vraag ik het hier is het verstandig om deze te kopen? pc + beeldscherm. Groetjes , Max EDIT: Sorry sprunk had je niet gezien. maar prosessor is wel goed en videokaart enz? Bewerkt: 27 augustus 2010 door MaxVito Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) Volgens mij hebben ik en wesley reeds gezegd dat die PC voldoet aan de minimale eisen voor GTA. Tevens adviseren wij jou om toch eens naar het alternatief van zelf samenstellen te kijken, daar je meer waar voor je geld krijgt als het om gaming computers gaat. Wij helpen je overigens met alle plezier met het uitkiezen van de onderdelen indien je toch de optie van een eigen PC samenstellen wilt bekijken. Reactie op bovenstaande EDIT: De processor en videokaart voldoen inderdaad aan de minimale eisen. GTA zal dus draaien, maar wel op de aller laagste instellingen. Bewerkt: 27 augustus 2010 door Sprunk Reageren
xbox360kris Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Een ding is zeker, i3 processor is troep zelf slachtoffer geweest van zo 'n ding ik raad je aan i5/i7 processor Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) Een ding is zeker, i3 processor is troep zelf slachtoffer geweest van zo 'n ding ik raad je aan i5/i7 processor Eén ding is zeker, je hebt er geen verstand van. Dit soort niet onderbouwde uitspraken raken kant noch wal. Bewerkt: 27 augustus 2010 door Sprunk Reageren
MaxVito Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) Sprunk ik ga niet beginnen aan samenstellen. recommend is intel core 2 duo en die Packerd bell is intel I3 prosessor... edit: ow.... Bewerkt: 27 augustus 2010 door MaxVito Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) voor dat geld kunnen ze hier een pc voor je samenstellen die gta4 op high aankan, die word maximaal op low. OMG heb je misschiens op deze site gekeken? http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_%28GTA_IV%29 Ik ken die uit mijn hoofd, dat hoef je mij dus echt niet te vragen . die systeemeisen kun je trouwens ook met een pot zout nemen, die slaan nergens op. Die pc die je plaatste kan het spel op lowest aan, wat eruit ziet als lego. Voor het geld dat jij die pc koopt kan hier een pc worden samengestelt die het spel aankan op medium-high, wat er fatsoenlijk uit ziet. Dat je een nieuw scherm nodig hebt haalt wel wat uit het budget, als jij een oud scherm kan hergebruiken is dat ook zeker aan te raden. @Hierboven; Nu vertel jij mij dat ik naar de systeemeisen moet kijken en vervolgens doe je het zelf fout? Sorry hoor, maar wat je nu doet is gewoon echt respectloos. Jij vraagt hier om hulp, wij geven je advies, vervolgens word verwacht dat je ook naar dit advies luistert, dit heb ik jou nog nooit zien doen, dus alsjeblieft, lees wat er gezegt word of stel anders je vraag niet, dat had me namelijk 20% bespaart... Bewerkt: 27 augustus 2010 door wesley123 Reageren
MaxVito Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 er staat ook een aardig acertje in. Prosessor.: AMD Phenom II X6 2,6 ghz (9mb cache) Videokaart: Ati HD5570 1GB DDR3 Harde schijf: 1tb INtern geheugen: 6gb Acer aspire m7300 Windows 7 home premium Geen beeldscherm. 699 excl btw 831,81 incl. btw Is die beter? Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Die PC is inderdaad een stuk krachtiger dan de eerder genoemde. Vooral de processor is een beest. Echter is die videokaart dusdanig zwak dat het alsnog low blijft, helaas. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 zoals wij zeiden kun je een systeem samenstellen, ook kan er systeemmontage bij worden gedaan, dan word hij voor je in elkaar geschroefgt en krijg je hem kant en klaar aangelevert en hoef je zelf alleen nog maar windows te installeren. Dat is erg aan te raden, want nu betaal je 200 meer voor het merk, dat word of een hele slechte pc of een goeie pc met slechte grafische kaart, en daar kom je ook niet ver mee. De pc die je gekozen hebt is voor 500 euro samen te stellen, en daar betaal je dan 830 euro voor, voor die 330 euro kun je zoveel leuks doen, dat zijn 7-8 games die je ervoor kunt kopen, sterker nog, je kunt er een superdeluxe stoel voor kopen om achter je nieuwe pc te zitten Reageren
MaxVito Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 maar die videokaart is toch over recommend? 512 MB ATI Radeon HD 3870 aanbevolen. en acer heeft HD 5570 1gb ddr3. Maar waarom kan die dan niet medium high aan? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Kijk naar het 2e getal, die (5570) is veel lager dan de 3870. Reageren
MaxVito Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 (bewerkt) hoezo kan die dan lager zijn? wat heb ik dan nodig? Bewerkt: 27 augustus 2010 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.