Jump to content

Is deze goed voor?

Recommended Posts

Geplaatst:

De eerste nummers zijn gewoon serienummers om aan te duiden hoe nieuw ze zijn. De HD3### kwam voor de 4### en 5###, maar de 3870 is beter dan de 5570. Denk dus het eerste getal weg en je kan zien welke beter is.

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MaxVito

17

• Sprunk

8

• wesley123

5

• Hayte

5

Geplaatst:

Een kaart uit de GTX### serie van Nvidia of een Ati kaart als de HD5770 of hoger valt aan te raden (of de oudere maar goede HD48## kaarten). En die vind je niet zo snel in goedkope kant-en-klare pc's, dus raad ook ik je maar weer eens aan om een pc samen te laten stellen door azerty of een andere PC builder.

Geplaatst:

ok heb nu niet zo snel een pc nodig maar ik vond die wel aardig.

inmiddels is mijn pc net ook 3 jaar... windows vista businus bijna 1 e versie van vista basinus?

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom wil je geen pc-systeem, zoals anderen al hebben gezegd, die in elkaar gezet wordt door een webshop? Er zitten geen extra risks aan (garantie etc. blijft), je krijgt precies wat JIJ wilt, je krijgt geen overbodige troep (zoals trial versies van software die maar een weekje werken, of software van de fabrikant wat alleen je pc onnodig langzamer maakt), en je krijgt meer waar voor je geld in vergelijking met een fabrikant-pc.

Overigens begrijp ik niks van de laatste zin van je laatste post.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Omdat wij eerlijk gezegd vrij weinig zin hebben in steeds bij elke samenstelling te moeten zeggen, "nee, de processor voldoet niet", of "ja, maar de videokaart is te sterk in vergelijking met de processor", of, "voor dat geld kunnen wij een veel betere samenstellen".

Geplaatst:

Ach, hij heeft zijn keuze gemaakt en heeft gekozen om een OEM PC te kopen. Hoewel je het er misschien niet mee eens bent, moet je die keuze wel kunnen respecteren. Na 3 of 4 keer vragen vind ook ik het vervelend dat jij het voor de 5e keer vraagt. Hij wilt geen samengestelde PC, en daarmee is de kaus af. We kunnen hem moeilijk dwingen.

Geplaatst:

Waarom wil je geen pc-systeem, zoals anderen al hebben gezegd, die in elkaar gezet wordt door een webshop? Er zitten geen extra risks aan (garantie etc. blijft), je krijgt precies wat JIJ wilt, je krijgt geen overbodige troep (zoals trial versies van software die maar een weekje werken, of software van de fabrikant wat alleen je pc onnodig langzamer maakt), en je krijgt meer waar voor je geld in vergelijking met een fabrikant-pc.

Overigens begrijp ik niks van de laatste zin van je laatste post.

Kun je een eigen pc gwn samenstellen op een webshop , en dan word die ook nog eens voor je in elkaar gezet? Kan dat? :bonk: ik loop achter

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet zeker of ik daar dan goed aan doe (samenstellen)

bij dell is het anders

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:

bij dell is het anders

je portomonee doet er minder goed aan bij een OEM pc...

Kun je een eigen pc gwn samenstellen op een webshop , en dan word die ook nog eens voor je in elkaar gezet? Kan dat? ik loop achter
je loopt idd achter want dat is in het topic al meerdere malen gezegt.
Geplaatst:

de helft he.

Wat de helft? Kun je aub nou eens duidelijk zijn, dat maakt het niet alleen voor jou makkelijker maar ook voor ons.

Geplaatst:

bij dell is het anders

Waar ben je dan bang voor? Er zitten namelijk geen extra risico's aan, het kan immers niet, het zijn gewoon wat print platen met draadjes aan elkaar verbonden die in een leuke kast gegooid worden. Maar, als je het echt niet wilt, het is jouw geld. Wat is je budget, en wanneer ben je van plan om deze pc te gaan halen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...