Jump to content

Backup behaalde resultaten


gtaivfreaky

Recommended Posts

Hallo iedereen :cya:

Ik heb GTA Vice City en ik heb GTA IV.

Elke keer als ik mijn behaalde resultaten had opgeslagen en GTA Vice City had afgesloten,

Zette ik het mapje "gta vice city users" op mijn USB Stick voor het geval dat mijn pc crashte. (dat mapje staat in mijn documenten)

Ik heb namenlijk ook nog twee computers, dus kon ik mijn resultaten steeds overzetten naar de ander pc.

Nu heb ik dus GTA IV gekocht, alleen ik zie nergens in mijn documenten "gta iv users" ofzo... :?

Toen dacht ik, omdat ik mijzelf steeds moet aanmelden op het internet als ik opsla of het spel opstart,

dat het misschien op het internet was opgeslagen! :Y

Maar nee... :N

Want als ik het op een ander account, op DEZELFDE pc het spel opstarte, begon ik weer overnieuw! :?:cry:

Kan iemand mij alstublieft helpen??? :cab:

Kan iemand mij vertellen waar GTA IV de behaalde resultatten opslaat, en/of hoe ik er een backup van kan maken? :cab:

Alvast hartelijk dank!!!! :7

Vriendelijke Groeten,

Thommy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In Vista staat de map hier

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV (vul bij GEBRUIKERSNAAM de naam in van je pc)

Dan moet je naar de map savegames gaan en in de map waar iets met user staat moet je alles kopiëren naar je usb stick (dus niet de map kopiëren met user maar alleen de gegevens die erin staan omdat als je gta speelt hij zelf een map aanmaakt met user erin)

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

In Vista staat de map hier

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV (vul bij GEBRUIKERSNAAM de naam in van je pc)

Dan moet je naar de map savegames gaan en in de map waar iets met user staat moet je alles kopiëren naar je usb stick (dus niet de map kopiëren met user maar alleen de gegevens die erin staan omdat als je gta speelt hij zelf een map aanmaakt met user erin)

Wel de map. Maakt niet uit. Hij gebruikt hetzelfde account.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...