K1pc0rn Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 ik heb dus wat wallpapers gedownload ik heb bewegende en gewoon foto's maar mijn vraag is nu: slurpen de bewegende wallpapers meer energie (batterij)? dan de foto's? Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Verplaatst naar Luxuries. Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ja, aangezien de mobiel de betreffende pixels telkens weer een andere kleur moet maken ipv pixels dezelfde kleur te laten. Of het nou echt een half uur per batterij scheelt durf ik niet over te oordelen, maar 't zal wel iets(jes?) zuiniger zijn Zo kan je ook, wil je een lange batterij duur hebben, je scherm helderheid heel laag zetten. Bij de schermen van nu kan je hem dan nog prima lezen, en toch scheelt het soms wel een half uur per accu Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ja, aangezien de mobiel de betreffende pixels telkens weer een andere kleur moet maken ipv pixels dezelfde kleur te laten. Of het nou echt een half uur per batterij scheelt durf ik niet over te oordelen, maar 't zal wel iets(jes?) zuiniger zijn Zo kan je ook, wil je een lange batterij duur hebben, je scherm helderheid heel laag zetten. Bij de schermen van nu kan je hem dan nog prima lezen, en toch scheelt het soms wel een half uur per accu oke, dank je wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.