Jump to content

EFLC downloaden niet mogelijk


xbox360kris

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xbox360kris

    14

  • Davedavy

    4

  • wesley123

    3

  • Fezz

    3

Top Posters In This Topic

waarom koop je EFLC dan niet gewoon in de winkel?

Er is een debiele wet ingevoerd die zegt : mediaverstrekkers mogen geen producten aan klanten verstrekken die niet de juiste leeftijd hebben voor hetgene product. dus als er opstaat PEGI 18+ mag de winkel mijn legitimatie vragen en als het blijkt ik heb niet die leeftijd aangegeven op dat doosje dan mag de verstrekker het product niet verkopen want dan riskeren ze een geldboete.

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

waarom koop je EFLC dan niet gewoon in de winkel?

Er is een debiele wet ingevoerd die zegt : mediaverstrekkers mogen geen producten aan klanten verstrekken die niet de juiste leeftijd hebben voor hetgene product. dus als er opstaat PEGI 18+ mag de winkel mijn legitimatie vragen en als het blijkt ik heb niet die leeftijd aangegeven op dat doosje dan mag de verstrekker het product niet verkopen want dan riskeren ze een geldboete.

Nee, tenzij je onder de 16 bent, boven de 16 mag je gewoon zulke spellen hebben. Volgens mij is die wet er trouwens nog niet eens en is het alleen een richtlijn, het is niet zoals tabak.

Trouwens, je hebt GTA4 wel, vraag me af hoe je daar dan aan komt aangezien dat ook een 18+ spel is.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom koop je EFLC dan niet gewoon in de winkel?

Er is een debiele wet ingevoerd die zegt : mediaverstrekkers mogen geen producten aan klanten verstrekken die niet de juiste leeftijd hebben voor hetgene product. dus als er opstaat PEGI 18+ mag de winkel mijn legitimatie vragen en als het blijkt ik heb niet die leeftijd aangegeven op dat doosje dan mag de verstrekker het product niet verkopen want dan riskeren ze een geldboete.

Nee, tenzij je onder de 16 bent, boven de 16 mag je gewoon zulke spellen hebben. Volgens mij is die wet er trouwens nog niet eens en is het alleen een richtlijn, het is niet zoals tabak.

Trouwens, je hebt GTA4 wel, vraag me af hoe je daar dan aan komt aangezien dat ook een 18+ spel is.

Die heb ik nog gekocht voor die wet kwam,

en ik ben onder de 16, en die wet is er ieder geval bij onze game mania, inter toys en andere winkels die games verkopen

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

dan bestel je hem online, dat kan ook.

Daar moet alles via Ideal of creditcard, heb ik niet.

Maar zou het mogelijk zijn de leeftijd van een LIVE account te wijzigen?

Nee. Ik heb een nieuw account moeten aanmaken. Een Gmail account gebruik ik nu :7 Die faalt hard. Ik kan mijn statistieken niet uploaden naar RGSC.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom koop je EFLC dan niet gewoon in de winkel?

Er is een debiele wet ingevoerd die zegt : mediaverstrekkers mogen geen producten aan klanten verstrekken die niet de juiste leeftijd hebben voor hetgene product. dus als er opstaat PEGI 18+ mag de winkel mijn legitimatie vragen en als het blijkt ik heb niet die leeftijd aangegeven op dat doosje dan mag de verstrekker het product niet verkopen want dan riskeren ze een geldboete.

Ga met een kameraad die ouder is dan 16+ of 18+ ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

waarom koop je EFLC dan niet gewoon in de winkel?

Er is een debiele wet ingevoerd die zegt : mediaverstrekkers mogen geen producten aan klanten verstrekken die niet de juiste leeftijd hebben voor hetgene product. dus als er opstaat PEGI 18+ mag de winkel mijn legitimatie vragen en als het blijkt ik heb niet die leeftijd aangegeven op dat doosje dan mag de verstrekker het product niet verkopen want dan riskeren ze een geldboete.

Ga met een kameraad die ouder is dan 16+ of 18+ ^_^

die ken ik niet, alleen broer die is 20 maar die is niet zo vaak hier

dus je kan de leeftijd van de GFW LIVE account niet wijzigen ofz?

Link to comment
Delen op andere websites

dus je kan de leeftijd van de GFW LIVE account niet wijzigen ofz?

Voor de zoveelste keer: dat kan niet.

Dankjewel Microsoft, Jezus Christus

Toch bedankt voor de suggesties, zal een vriend vragen of voor een 16+ contact

Link to comment
Delen op andere websites

Ach jonge, vertel die game gewoon aan je pa. Laat hem even de Debut Trailer (

) zien. Toen GTA IV uit was, mocht ik hem ook niet direct hebben. Probeer erover te discussiëren wanneer je bv. een goed rapport hebt, je EfLC mag hebben. Mijn ouders waren best onder de indruk toen ze de trailer zagen :puh:.
Link to comment
Delen op andere websites

dus je kan de leeftijd van de GFW LIVE account niet wijzigen ofz?

Voor de zoveelste keer: dat kan niet.

Ter verduidelijking, je gamertag koppel je aan je e-mail adres, en de leeftijd die je hebt aangehouden waarmee je je e-mail adres hebt aangelegd wordt aangehouden voor aankopen via LIVE.

De enige mogelijkheid die je hebt is een tweede mailadres aanleggen, daarin niet je eigen leeftijd invullen maar een 18+ leeftijd, en vervolgens een nieuw LIVE account aanleggen en dat account koppelen aan je 18+ email adres.

Maar dat even ter zijde, ik wil nog even offtopic ingaan op een paar reacties hier over de PEGI rating. Als je vader niet wil dat je 18+ games speelt, en je bent nog geen 18, dan dien je dat te respecteren. Ik ben zelf ook vader, en wij houden als ouders ook de PEGI rating als leidend voor wat mijn zoon speelt op de Wii. Die rating is er niet voor niets. Je kan hard gaan roepen dat je "toch niet beïnvloed wordt door al dat geweld" maar statistisch gezien is er toch zeker wel aangetoond dat gaming invloed op je heeft. Je ouders weten als beste welke games jij wel of niet kan spelen, leg het dus gewoon bij je vader neer met de oprechte vraag of je de game mag spelen of nog even moet wachten tot je wat ouder bent.

[table=header]@ xbox360kris[/table]Dat is geen "debiele wet", dat is een wet die ervoor moet zorgen dat de Nederlandse politiek niet alle games die zo gewelddadig zijn als GTA gaat verbannen uit Nederland zodat we het helemaal niet meer kunnen spelen. De wetgeving is zeer terecht. We zijn hier echter niet in dit topic om daarover te discussiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

dus je kan de leeftijd van de GFW LIVE account niet wijzigen ofz?

Voor de zoveelste keer: dat kan niet.

Ter verduidelijking, je gamertag koppel je aan je e-mail adres, en de leeftijd die je hebt aangehouden waarmee je je e-mail adres hebt aangelegd wordt aangehouden voor aankopen via LIVE.

De enige mogelijkheid die je hebt is een tweede mailadres aanleggen, daarin niet je eigen leeftijd invullen maar een 18+ leeftijd, en vervolgens een nieuw LIVE account aanleggen en dat account koppelen aan je 18+ email adres.

Maar dat even ter zijde, ik wil nog even offtopic ingaan op een paar reacties hier over de PEGI rating. Als je vader niet wil dat je 18+ games speelt, en je bent nog geen 18, dan dien je dat te respecteren. Ik ben zelf ook vader, en wij houden als ouders ook de PEGI rating als leidend voor wat mijn zoon speelt op de Wii. Die rating is er niet voor niets. Je kan hard gaan roepen dat je "toch niet beïnvloed wordt door al dat geweld" maar statistisch gezien is er toch zeker wel aangetoond dat gaming invloed op je heeft. Je ouders weten als beste welke games jij wel of niet kan spelen, leg het dus gewoon bij je vader neer met de oprechte vraag of je de game mag spelen of nog even moet wachten tot je wat ouder bent.

[table=header]@ xbox360kris[/table]Dat is geen "debiele wet", dat is een wet die ervoor moet zorgen dat de Nederlandse politiek niet alle games die zo gewelddadig zijn als GTA gaat verbannen uit Nederland zodat we het helemaal niet meer kunnen spelen. De wetgeving is zeer terecht. We zijn hier echter niet in dit topic om daarover te discussiëren.

Oke ik overdrijf wel een beetje ja, en die wet is niet debiel ja, maar ik ben verstandig genoeg om zulke games te spelen.

-nooit wet overtreden

-nooit iemand zonder aanleiding in brand gestoken in de dergelijke zin, iemand zonder reden mishandeld

-nooit geprobeerd over de straat te rennen aan de deurhendel van de dichtsbijzijnde auto trekken en met die auto wegscheuren terwijl ik niet eens weet hoe je moet schakelen.

ik bedoel, ik heb al 18+ games sinds mijn 11de en mijn ouders hadden er geen probleem mee, en hetgene dat mij nu eigenlijk beetje boos maakt is dat mijn vader nu opeens zo is van ; ''nee ze zijn niet gezond voor je verstand''

ik begrijp mijn vader ook en wat je zei over zijn mening respecteren, dat doe ik ook. Maar bij die zin ontbrak mij de logica een beetje aangezien ik zoals ik al zei al langere tijd 18+ games in bezit heb.

en ja die wet, ja oke er zijn jongeren of zelfs volwassenen die het verkeerde beeld van die spellen krijgen, en als jij zegt dat ik hard kan gaan roepen ''ik word niet beinvloed door dat geweld'' dan word ik wel beïnvloed maar niet zo dat in mijn geval extreme gevolgen waargenomen zullen worden.

En nu lees ik nog eens dat dit niet het juiste topic is om te discussieren maarja dat was mijn post,

toch bedankt voor de tips ik koop hem met een vriend van een vriend die 16 is :)

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...