Jump to content

EFLC downloaden niet mogelijk


xbox360kris

Recommended Posts

Ik weet een maniertje :) Hier zul je echter wel een "email adres van je ouders" voor nodig hebben. Nu weet ik niet precies meer of je dat pas hoeft in te vullen als je voor het eerst op die website gaat, of dat dat al is gebeurd toen je je GFWL account aan hebt gemaakt, maar goed... Stel dat het nu pas hoeft: Maak een email adres aan met een 18+ leeftijd, en vul dat (straks, rest van uitleg) in als ouderlijk email adres.

Verder zul je op de Rockstar Social Club website je gamertags moeten linken, gamertags die eigenlijk niet helemaal bestaan... Als Xbox Live gamertag vul je namelijk je GFWL gamertag in. Op die manier kun je op de Xbox Live website met jou GFWL gamertag inloggen... Ik neem aan dat je nog weet waar je je gamertags kan linken? Dit heb je bij het registeren ook moeten doen... Log ten eerste in, daarna ga je naar "Friends", en dan "my profile", hier is een link: Klik...

Als het het tweede is: dan heb je dus dat email adres nodig wat je toen hebt ingevuld, maar ook het wachtwoord ervan. Als je dat toentertijd naar waarheid hebt ingevuld, en dus jou vader over dat email adres gaat, dan zul je hem dat wachtwoord even moeten ontfutselen... "Ik moet even wat veranderen"(verzin maar wat :puh:)...

Via de Xbox Live website kun je rechtsbovenin inloggen op je GFWL account... Nadat je dit gedaan hebt klik je rechtsbovenin op je gebruikersnaam. Nu klik je op "ouderlijk toezicht"... Hier zul je op een gegeven moment het ouderlijk email adres moeten invullen, en daarbij het wachtwoord. Ik krijg op dit moment 500-Server Error, dus de rest van mijn uitleg wordt een beetje vaag...

Als je dat gedaan hebt kun je bij een van de submenu's alle informatie veranderen. Zet alles op toegestaan en op iedereen. Op die manier hebben je ouders je toestemming gegeven om alles zelf te veranderen en toe te voegen in je account, en dus heb je zogenaamd ook toestemming om EFLC te spelen.

Ik snap dat je je ouders wat dit betreft moet respecteren, maar als je GTA IV wel mag spelen en EFLC niet, dan is dat gewoon onzin. De PEGI richtlijn is op dit moment nog steeds een richtlijn dacht ik, dus ik neem aan dat ik dit gewoon mag posten!

Overigens, als dit je niet lukt kun je altijd zeggen dat EFLC alleen maar een uitbreiding is op een spel dat je al hebt, en dat mocht je ook spelen :puh:

Mvg. Mythbuster

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xbox360kris

    14

  • Davedavy

    4

  • wesley123

    3

  • Fezz

    3

Top Posters In This Topic

Ja maar , PEGI is aanbevolen leeftijd niet de leeftijd die je moet hebben , volgens mij is die wet er nog niet hoor , ik heb op het nieuws gehoord: STEEDS MEER winkels vragen om legitimatie , niet allemaal dus

Alle winkels in de stad geprobeerd, intertoys, game mania, kijkshop, free record shop, vanleest.

@mythbuster, dat valt wel te proberen.

Bewerkt: door xbox360kris
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...