X-Qyeh Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ik hep wel eens gelezen op een andere site ,dat als je de namen van vehicles verandert dat je die dan met elkaar verwisselt. voorbeeld:Ik verander de naam Ambulance in Gokart en Gokart in ambulance ,als ik nu veel mensen ga vermoorden komt er een Gokart aanrijden en in een Gokart race race ik nu met een Ambulance B) Dit lijkt mij wel cool als ik wist in welke map die auto s staan. Als ik ik dit wist kan ik bijvoorbeeld de politie on tanks veranderen en tanks in polities. :rolleyes: B) Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Dat kan inderdaad, daarvoor moet je met het IMG tool de bestanden van de betreffende auto's uit de GTA3.img halen. Dan verwisselen, en ze weer terugzetten in de img file. Daarna moet je ook de regels van die twee auto's in handling.cfg omwisselen. Voor je hier aan begint kun je beter wel even een backup maken van je gta3.img en handling.cfg file. En met die tank kies je direct een slecht voorbeeld, want het feit dat een tank kan schieten, zit niet in die auto-bestanden, maar is vastgelegt in het spel zelf (hard-coded). Als je dus de politie auto met een tank verwisseld, zal de tank niet meet kunnen schieten , en de politie-auto wel. (Als het uberhaupt al gaat lukken, omdat de tank een bewegende koepel heeft, en de politie auto niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.