Jump to content

[RDR] RDR vanaf deze tijd gaat afspelen (ipv de middeleeuen!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop van harte dat hij ooit keer uit komt! dat alles het zelfde blijft zoals in orginele RDR. Wat denken jullie er over. Lijken jullie wat?

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt dus eerder een RDR met een Rocket Launchers of zo :puh: ?

EDIT: ja PowerPats, dat heet GTA :7

Lijkt wel leuk... Maar ik denk niet dat Rockstar ook die gedachten heeft. Ik verwacht eerder over een jaartje nog een vervolg of zo. :Y

Bewerkt: door R-fl3x
Geplaatst:

Eens met PowerPats. :bier:

Ik begrijp echter wel wat je bedoelt. De gameplay in Red Dead Redemption is wat mij betreft in Red Dead Redemption ook beter uitgewerkt dan in GTA IV. Er is na het verhaal meer te doen bijvoorbeeld. Ook de multiplayer zit een stuk sterker in elkaar en gaat minder snel vervelen.

Ik hoop dan ook ten zeerste dat, vooral wat de multiplayer betreft, Rockstar North (Grand Theft Auto) eens gaat shoppen bij Rockstar San Diego (Red Dead Redemption) en daar de nodige kennis vandaan haalt voor een volgende Grand Theft Auto titel. :tu:

Wat de DLC betreft mag Rockstar North helemaal niets leren van de San Diego studio. Ik zie namelijk liever een daadwerkelijk grote DLC zoals The Lost and Damned dan van die flodderpakketjes waar San Diego mee komt de laatste tijd voor Red Dead. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

er komt gewoon een vervolg.

als ik jack was zou ik het er niet bij laten zitten dat me vader zo neer gemaaid is.

dus hij zal vast wel wraak willen

>>> Door Visser23: Volgende keer graag delen uit de verhaallijn in spoiler-tag zetten. Dank u. <<<

Geplaatst:

als ik jack was zou ik het er niet bij laten zitten dat me vader zo neer gemaaid is.

>>> Door Visser23: Volgende keer graag delen uit de verhaallijn in spoiler-tag zetten. Dank u. <<<

Dat heeft ie al gedaan he :) Ross werd vermoord door Jack

>>> Door Kai-ShockWave: Dat heeft Visser23 gedaan. <<<

Geplaatst:

Dat heeft ie al gedaan he :) Ross werd vermoord door Jack

miss heeft hij "remember my family" nog niet gedaan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...