Jump to content

Soms doen dingen het niet.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb wel eens problemen met MTA die ik een tijdje geleden heb geinstaleerd om te kijken hoe het is. Na, ik vindt het heel leuk en doordat de server eigenaars uitgebreid hun map kunnen bouwen is hier veel meer creaties dan in sa-mp maar ik heb wel vaak problemen ermee. Niet grote problemen want ik speel dagelijks maar iritante problemen waardoor ik MTA weer opnieuw moet opstarten.

1. Ik kan soms geen autolijst openen, bijvoorbeeld ik klik op Cars, dan gaat die lijst niet open dus ik kan geen auto kiezen. Geen van alle lijsten in de Vehicle lijst.

2. Teleport doet het soms niet.

3. Dood als ik in de map spawn en dan blijft die camera maar zo omhoog gaan net als je dood gaat maar terwijl ik op een andere plek spawn en kan lopen.

Doe ik iets verkeerd? Of ligt het aan MTA?

1. Ik heb sa-mp.

2. Gekopieerde versie, maar nooit problemen mee gehad dus ik koop ook geen nieuwe, dan houd ik die problemen maar want alles is net goed wat sa-mp en MTA openen betreft.

3. Geen mods.

4. Geen speciale skins.

5. Geen downloads, cheats of hacks.

Geen van deze problemen blijven maar komen af en toe voor.

Groetjes Android.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je die problemen enkel in je eigen server? Als je WinVista of Win7 gebruikt, voer de MTAServer, MTA, en GTA allemaal als administrator uit. MTA maakt gebruik van Windows schrijfrechten, en als jij hem geen administrator-rechten geeft, kan hij ook niks doen.

Als het niet om je eigen server gaat, is het hoogstwaarschijnlijk toch een probleem bij jouw, aangezien er verder amper problemen met MTA bestaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...