Jump to content

MTA downloaden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik kom er net achter dat er versies zijn. Ik heb de versie die je in één keer kan downloaden als ik op de MTA site kom. Maar zijn er ook betere versies?

Groetjes Android.

Geplaatst:

Nope, dat is niet de nieuwste. MTA is namelijk pro, in tegenstelling tot het communistische SA:MP. MTA brengt bijna elke week wel een nieuwere versie uit, en soms zelfs om de dag. Alleen hiervan ben je niet op de hoogte, en de grote downloadknop geeft enkel de download van de laatste stabiele release versie. Maar, er bestaan ook untested, unstable, expirimental en release candidates die je niet op de hoofdpagina kan downloaden. En juist DAT is wat ze vrijwel elke dag, tot elke week updaten. Dit heten de Nightly Builds, die je hier kan vinden. Zo zie je maar dat het MTA team druk bezig is met 1.1, die je daar kan downloaden en niet te downloaden is op de hoofdpagina. En ook nieuwere versies van 1.0.4, die je als patches kan beschouwen.

<3 MTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...