Davedavy Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Volgens vele "spookt" het is de sprunk fabriek , waar licht die eigenlijk :S ( ik heb gta eflc dus ik kom daar niet ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) ? Bewerkt: 29 augustus 2010 door Dylann. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Vlakbij Honkers stripclub: Click here to view the SnapMap edit@Dylann.: Daar ging het eigenlijk niet om Bewerkt: 29 augustus 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Vlakbij Honkers stripclub: Click here to view the SnapMap edit@Dylann.: Daar ging het eigenlijk niet om ooh my bad :$ Bewerkt: 29 augustus 2010 door Dylann. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Als het goed is ligt de Sprunk fabriek hier. Als het fout is ligt hij er in ieder geval vlak bij. Als je er langs rijdt valt het wel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xbox360kris Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 toen ik nog beetje taxichauffeurtje in de xbox multiplayer zat te spelen deed ik altijd met mijn taxi in de afgesloten tunnel daaronder parkeren mensen wisten nooit waar ik was en de taxi was ook altijd safe. Gta heeft meer van zo een gebouwen nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.