Big-Bear Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik weet nou niet hoe goed ik als je op weg ben naar het rhymes book hoe je de 3e guard moe uitschakelen, ik ga daar meestal dood, en als ik hem heb kom ik nooit trug, hoe doe ik dat(beide) :blink: :questionmark: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Waar staat die 3e guard? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 die staat in de kamer na de kamer mett zwembad waardoor je in die schaduwen te lopen ongezien kan verder lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Je kan toch hun wapens pakken. (Ja is al weer een tijdje geleden). Maar ik snap je vraag niet helemaal. Je komt niet voorbij de derde Guard. Tja ik zou zeggen sla hem gewoon tot moes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Gebruik een kettingzaag, of wil je niet cheaten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ga gewoon in de schaduw van die paal staan, als hij dan komt dan ga je naar die andere kant van die paal.. En dan snij je strot open van achteren! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ga gewoon in de schaduw van die paal staan, als hij dan komt dan ga je naar die andere kant van die paal.. En dan snij je strot open van achteren! :lol: dat kan nie, maar ff goed help heb ik ndoig egt dat ik hem in een keer dood heb maar dan ziet tie me al, ik wil egt ff goe help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ga gewoon in de schaduw van die paal staan, als hij dan komt dan ga je naar die andere kant van die paal.. En dan snij je strot open van achteren! :lol: dat kan nie, maar ff goed help heb ik ndoig egt dat ik hem in een keer dood heb maar dan ziet tie me al, ik wil egt ff goe help Dat kan wel. Eerst moet je bukken en die guard locken (dan verschijnt er zo'n pijl boven z'n hoofd) en dan ga je achter hem staan en dan druk je op de schiettoets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Van die eerste 2 guards neem je hun 9mm. Als de derde guard komt (verstop je je in de schaduw) mik je zeer goed op zijn hoofd en schiet je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Van die eerste 2 guards neem je hun 9mm. Als de derde guard komt (verstop je je in de schaduw) mik je zeer goed op zijn hoofd en schiet je. ja maar die wapens zie ik nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Van die eerste 2 guards neem je hun 9mm. Als de derde guard komt (verstop je je in de schaduw) mik je zeer goed op zijn hoofd en schiet je. ja maar die wapens zie ik nooit Hmm, dat is wel zeer raar! :blink: Bij mij hadden ze een wapen bij en in de walkthrough staat er ook dat ze een wapen bij hun hadden. Je kan proberen om je max health te krijgen. Dan ben je minder vlug dood. Als je de paramedic missies uitspeelt hem je je max health. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ook een body armor is handig,deze vind je ook in het huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Je kunt die wapens toch alleen maar pakken nadat je het rymbook hebt :huh: . Bij die 3e guard, Moet je gewoon meteen achter hem aanlopen, en dan doodmaken. Zo heb ik hem teminste op de ps2 versie gehaald . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 agg, jullie advies heeft geholpen, hij is makkelijk opsig, ik had de 3e gurad zo uitgeschakeld, en toen eerest is makkie, daarna wapen gehandteerd en toen voorzichtig alle guards gekilld, trug gegaan naar Loc met t rhyme book, en klaar is kees, ik heb net house party gehaald, skers laue missie B) dus ikd enk dat deze mag gesloten worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hi-duh2 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 zorg voor een mes hoere n op straat hebben die wel eens dan ga agter een gasje doe m selecten en dan de gewoon aanvals knop je kunt ook een demper gun gebruike B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.