Jump to content

Vista s.p 2 installeren onmogelijk ?


MrIndependent

Recommended Posts

ik krijg het service pack 2 van vista maar niet geinstalleerd al druk op het .exe bestandje loopt de hele pc vat ? en de installatie start uberhaupt niet eens op.

wat te doen ?

ik heb hem nodig want ik WLM 2011 beta kunnen draaien

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg het service pack 2 van vista maar niet geinstalleerd al druk op het .exe bestandje loopt de hele pc vast ? en de installatie start überhaupt niet eens op.

wat te doen ?

ik heb hem nodig want ik WLM 2011 beta kunnen draaien

In vista was het altijd zo (mijn ervaring) dat als je en groot bestand als administrator moest uitvoeren dat het heel lang duurde voordat het gestart werd.

Dus wacht een paar minuten en kijk of ie dan gestart is.

@hieronder

wat voegt dit voor waarde toe aan de oplossing van het probleem van de topicstarter?

Helemaal niks dus. En vista is geen flop, dat is door de media opgeblazen. Ik geef toe in het begin waren er problemen maar die zijn grotendeels opgelost in SP1. Dat jij het niet kan installeren, dat ligt dan aan jou pc. Want ik kon het namelijk wel installeren op m'n vorige PC.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Vista is gewoon een flop

leden met een allerbest geheugen weten vast nog dat ik de hele tijd met vista in de knoei zat.

ikzelf probeer al jaren SP1 te installeren maar tot heden is dat niet gelukt en heb ik het gewoon gelaten.

>>> Door Thundercover: Berichten die niet nuttig zijn voor de topic starter mag je de volgende keer achterwegen laten. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

dat heeft meer met jou te maken dan met vista.

ff voor de duidelijkheid, draai 7 nu een maand, een verse installatie, heb in deze tijd meer problemen gehad dan dat ik met vista in 8 maand had, en dat was geen cleane installatie. Dus is weinig mis met vista, ja als jij het niet goed onderhoud gebeurt dat ;)

@TSer; Duidelijker graag, is het gewoon zo moeilijk om een duidelijke OP te schrijven waarin je probleem word uitgelegd

Link to comment
Delen op andere websites

dat heeft meer met jou te maken dan met vista.

ff voor de duidelijkheid, draai 7 nu een maand, een verse installatie, heb in deze tijd meer problemen gehad dan dat ik met vista in 8 maand had, en dat was geen cleane installatie. Dus is weinig mis met vista, ja als jij het niet goed onderhoud gebeurt dat ;)

@TSer; Duidelijker graag, is het gewoon zo moeilijk om een duidelijke OP te schrijven waarin je probleem word uitgelegd

Misschien dat het aan mij ligt maar Vista heeft echt wel mankementen

Laat ik effe een voorbeeld geven

als ik netjes Office verwijder via de uninstaller en er wordt een heleboel register fouten achtergelaten waarbij een registerfout zo kritiek is dat het de service Windows Search kapot is gegaan en ik niet meer Office kan installeren

dan denk ik echt dat de fout bij microsoft ligt en gebruiksvriendelijkheid bij hun niet op de eerste plaats staat

Wat wou ik graag dat ik Windows XP waarom omdat het rete snel is en je nooit tegen een probleem aanloopt

Thundercover:sorry :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...