Jump to content

'Mine' werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kon geen betere titel verzinnen omdat het object iets met Mine heet.

Mijn probleem is, jullie kennen dit dingetje vast wel van vele (stunt) servers.

post-97787-1283101766,3.png

Als je er dan met wat snelheid tegen aan botst, wordt je gelanceerd.

Alleen in mijn server gebeurd dit niet, hoeveel ik er ook plaats!

Is hier een script voor of iets anders?

EDIT:

Nog een foto:

post-97787-1283102647,77.png

Mvg,

Johannetje2

Bewerkt: door Johannetje2
Geplaatst:

Weet je zeker dat je ze niet te hoog hebt geplaatst, want als je tegen de grond aan geschoten word helpt het ook niet. :bier: Daarnaast moet je wel wat snelheid hebben als je er tegenaan komt, een klein tikje helpt volgens mij niet zo erg.

Geplaatst:

Weet je zeker dat je ze niet te hoog hebt geplaatst, want als je tegen de grond aan geschoten word helpt het ook niet. :bier: Daarnaast moet je wel wat snelheid hebben als je er tegenaan komt, een klein tikje helpt volgens mij niet zo erg.

Ik heb er een landingsbaan schuin achter gemaakt voor extra vaart (niet te zien in het plaatje),

En trouwens, ze liggen op de grond, en als ik er dan tegenaan scheur, rollen ze weg...

Geplaatst:

Verkeerd model ID, dr zijn meerderen "ballen", en een paar kaatsen wel een paar niet

Welke moet ik dan wel hebben?

Geplaatst: (bewerkt)

er zijn geen andere ballen, ze liggen goed, hoogte maak niet uit

dat probleem heb ik ook gehad

maar ik heb ontdekt dat ze alleen werken als je er met een zwaar voertuig tegenaan rijdt zoals een dumper of een linerunner of monstertruck, met raceautos zoals cheetah, turismo en bullet zullen ze alleen loskomen wegrollen en uiteindelijk uit elkaar breken

en zo te zien ben jij met een cheetah aan het rijden, dan werken ze idd niet

Bewerkt: door Morph1
Geplaatst:

er zijn geen andere ballen, ze liggen goed, hoogte maak niet uit

dat probleem heb ik ook gehad

maar ik heb ontdekt dat ze alleen werken als je er met een zwaar voertuig tegenaan rijdt zoals een dumper of een linerunner of monstertruck, met raceautos zoals cheetah, turismo en bullet zullen ze alleen loskomen wegrollen en uiteindelijk uit elkaar breken

en zo te zien ben jij met een cheetah aan het rijden, dan werken ze idd niet

Dat is toch echt een Infernus xd

Maar in andere servers werkt het wel met die car?

Geplaatst:

dat dacht ik ook eerst maar ga maar eens zoeken in een server of je met een infernus kan bouncen

lukt je zeer waarchijnlijk niet, anders zal er een soort script achter zitten want er bestaan geen andere bounceballen

Geplaatst:

dat dacht ik ook eerst maar ga maar eens zoeken in een server of je met een infernus kan bouncen

lukt je zeer waarchijnlijk niet, anders zal er een soort script achter zitten want er bestaan geen andere bounceballen

Bedankt voor je hulp!

Het klopt inderdaad. Deze vraag is dus opgelost :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...