Rickyboy30 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Hey, Ik snap niet waarom ik FSX ( Flight Simulator X ) niet op de hoogste instellingen met een redelijke framerate kan spelen. Mijn PC: - Quad Core @ 2.60GHZ - Nvidia Geforce 9800GT - 3 GB of Ram - 1 TB Harddrive - Windows XP SP3 Anyone ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 omdat die pc niet goed genoeg ervoor is? Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 omdat die pc niet goed genoeg ervoor is? Goh dat wist ik ook al Maar daarom vroeg ik me dus ook af wat ik moet vervangen ? Reageren
Hayte Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik denk de processor (vanwege de lage clocksnelheid (het aantal GHz) en de grafische kaart. Dat zou wel eens een prijzige upgrade kunnen zijn, dan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Het zou misschien aan je processor kunnen liggen, maar de grafische kaart is krachtig genoeg voor Flight Simulator X. Ze raden zelf een 3.0Ghz dual core aan en een 7800GT aan om het spel maxed out te spelen... Reageren
Hayte Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Heb je trouwens modificaties aan je spel? Ik kan me namelijk voorstellen dat een zwaarder vliegtuig meer powerrr vereist van je processor/grafische kaart. Reageren
rienie Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Het is een lul verhaal dat je Fsx daar niet op kan spelen. Ik heb hem met een Intel Pentium Nivdia 7300 GT en 1 GB gespeelt. Je moet gewoon van je vliegtuig alle settings op high meestal. Verkeer laag. En de grond textures enzo laag. En het weer op laag. Edit: sorry vekeerd gelezen Maar op de hoogste settings lukt echt niet. Iedergeval als je de verte van je clouds enzovoort lager zet. Scheelt al heel wat. Bewerkt: 30 augustus 2010 door rienie Reageren
Hayte Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Lees de openings post nog eens, met name het stukje; Ik snap niet waarom ik FSX ( Flight Simulator X ) niet op de hoogste instellingen met een redelijke framerate kan spelen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Bijna niemand kan FSX op hoogste instelling spelen met redelijke fps. Maar om het spel erg mooi te hebben heb je ook niet de hoogste instellingen nodig. Begin met alles op low, en ga zo steeds een stapje hoger tot je de perfecte kwaliteits/performance verhouding voor jou hebt gevonden. Succes! Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Bedankt iedereen, Tja ik heb net deze nieuwe onderdelen 1 jaar geleden gekocht haha. Maarja ik weet wel hoe veel me computer kan hebben kwa lag met FSX omdat ik het spel ondertussen ook al een aantal jaar speel. Ik speel nu: Highest van vliegtuig Hoogste weer gevallen Hoogste resolutie Lage verkeers instellingen Lage grond instellingen <--- Hier gaat het mij het meeste om, als ik namelijk gebouwen inschakel die zichtbaar moeten zijn op de grond vertraagt dit mijn FPS enorm veel. Reageren
PinkDevil Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Het zou misschien aan je processor kunnen liggen, maar de grafische kaart is krachtig genoeg voor Flight Simulator X. Ze raden zelf een 3.0Ghz dual core aan en een 7800GT aan om het spel maxed out te spelen... en zelfs met een 3.2 GHZ quadcore kun je nog niet alles maxed out spelen met een stabiele framerate. FSX is een ontzetted zwaar spel ivm de grote speel wereld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.