RyaNn Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Hallo.. ik heb sinds kort GTA 3... ik wil het spelen.. maar hij installeert het spel niet.. nu wil ik een trainer gebruiken (doe ik altijd met dit soort spelletjes...) maar die moet ik in de GTA3 folder doen.. maar ik kon het spel niet installeren.. wat nu? groetjes Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Logica? Zolang een spel niet op je PC staat kan je er toch geen trainer in doen en het spelen? En je hoeft ook niet na elke zin 3 puntjes te gebruiken... Bewerkt: 29 augustus 2010 door Djmaddox Reageren
RyaNn Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Logica? Zolang een spel niet op je PC staat kan je er toch geen trainer in doen en het spelen? En je hoeft ook niet na elke zin 3 puntjes te gebruiken... sorri dat doe ik automatisch. Maar hoe kan ik het spel wel installeren? want ik zie geen install staan!!! Reageren
Nissan Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 CD erin > Woppa, Autorun. En als ie dat niet doet ga je even naar Deze Computer, rechter muisklik op de GTA III disc, en dan Installeren ^^. @Maddox: Hou nou eens op met zeiken hoe andere mensen schrijven. Eerst LibertySeasnake, en nu hij. Misschien zit dat er wel gewoon in ofzo. Weet jij veel. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 geen gta 3 , geen trainer geef eens aan wat hij doet als je hem wil installeren? Reageren
RyaNn Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 geen gta 3 , geen trainer geef eens aan wat hij doet als je hem wil installeren? nee ik heb um al geinstalleerd nu en de trainer doet het ook.. het enigste wat me niet wil lukken is dat mapje van de omgeving te openen.. ik rij alleen maar rondjes :S Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) geen gta 3 , geen trainer geef eens aan wat hij doet als je hem wil installeren? nee ik heb um al geinstalleerd nu en de trainer doet het ook.. het enigste wat me niet wil lukken is dat mapje van de omgeving te openen.. ik rij alleen maar rondjes :S er bestond nog geen map in het pauze menu dus zal je google of wikigta moeten gebruiken http://nl.wikigta.org/images/f/f6/GTA_III_plattegrond_klein.gif in loop van het spelen zal je de map wel ongeveer uit je hoofd kennen Bewerkt: 30 augustus 2010 door d0nM0NTANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.