Spartecus Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 Weet iemand waar ik sound clips van Jonny en Luis kan krijgen? Ik heb die van Niko al gevonden. Ok random personen zijn welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik heb zelf ook werkelijk geen idee. Je zou het even kunnen googelen onder : Sound clip Jonny GTA IV. Als ik vlug zo even kijk staan er een aantal links tussen die wel nuttig voor jou kunnen zijn. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Waar heb je die van Niko vandaan dan, misschien staan de anderen er ook tussen. Volgens mij kun je ergens in de files verschillende bestanden vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartecus Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik heb zelf ook werkelijk geen idee. Je zou het even kunnen googelen onder : Sound clip Jonny GTA IV. Als ik vlug zo even kijk staan er een aantal links tussen die wel nuttig voor jou kunnen zijn. Succes Dan vind ik weinig. En voor dat je zegt: kijk op google kijk dan eerst zelf ok voor je post... Waar heb je die van Niko vandaan dan, misschien staan de anderen er ook tussen. Volgens mij kun je ergens in de files verschillende bestanden vinden. Geen geluid afspeelbare bestanden helaas En ik denk dat ooit iemand die sound clips heb verkregen en online heb gezet en dan word het weer ge download en ge upload door velen ander sites website. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Download Spark IV EFLC. Open C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\TLAD\pc\audio\sfx\EP1_SPEECH.rpf en daar vind je alle speeches van alle peds en alle personages van TLAD. Open C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\TBOGT\pc\audio\sfx\EP2_SPEECH.rpf en daar vind je alle speeches van alle peds en alle personages van TBOGT. Zo moeilijk is het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartecus Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Download Spark IV EFLC. Open C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\TLAD\pc\audio\sfx\EP1_SPEECH.rpf en daar vind je alle speeches van alle peds en alle personages van TLAD. Open C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC\TBOGT\pc\audio\sfx\EP2_SPEECH.rpf en daar vind je alle speeches van alle peds en alle personages van TBOGT. Zo moeilijk is het. :O dat ga ik eens uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.