Casss Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik zoek een nieuwe MP4 speler aangezien mijn huidige besloot kapot te gaan nadat mijn moeder hem uit de auto heeft laten vallen. Prijs: Zo goedkoop mogelijk. Vereiste: Mp4, Mp3 speler, Videospeler (Avi en of FLV), Foto bekijker (JPG, JPEG), Touchscreen of als je een goede kan vinden mag het ook zonder touchscreen, min. 2GB geheugen, liefst 4GB of met SD reader. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Ik zoek een nieuwe MP4 speler aangezien mijn huidige besloot kapot te gaan nadat mijn moeder hem uit de auto heeft laten vallen. Prijs: Zo goedkoop mogelijk. Vereiste: Mp4, Mp3 speler, Videospeler (Avi en of FLV), Foto bekijker (JPG, JPEG), Touchscreen of als je een goede kan vinden mag het ook zonder touchscreen, min. 2GB geheugen, liefst 4GB of met SD reader. Klik Bewerkt: 30 augustus 2010 door Cabyon Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) 'Niet meer leverbaar.' Voor een simpele MP4 zonder SD kaart zou ik gewoon een Sony MP4 nemen, die dingen zijn onverwoestbaar en gaan lang mee qua batterijduur. Edit: Dit is wat je nodig hebt! http://www.sony.nl/product/nws-e-series/nwz-e453#pageType=ProductBenefits Bewerkt: 30 augustus 2010 door MegaPilot Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Berichten gesplitst uit de Hardware Helpdesk en topic verplaatst naar Luxuries. Reageren
Casss Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Jongus, zijn MP4 spelers vandaag de dag zo duur? :S Ik vind die Sony niks.. ik wil wel iets leuks.. ingebouwde speaker enzo. Ik had vroeger een touch met 4GB, micro SD, ingebouwde speaker voor 30 euro... Reageren
Casss Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) :S Dubbelpost, stomme browser. Bewerkt: 30 augustus 2010 door Casss Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Jongus, zijn MP4 spelers vandaag de dag zo duur? :S Ik vind die Sony niks.. ik wil wel iets leuks.. ingebouwde speaker enzo. Ik had vroeger een touch met 4GB, micro SD, ingebouwde speaker voor 30 euro... Tja, erg goed zal die MP4 niet geweest zijn, als ie nu al kapot is. Die touch dingen van 30 euro ken ik, m'n broer heeft ook zoiets en dat is in mijn ogen pure verspilling van je geld. Naja, een Creative player kan best, deze hebben meestal al je eisen. https://mp3leader.nl/artikel/7123339/Creative_ZEN_X-fi_Style_8_GB_multimediaspeler_wit?utm_campaign=tradetr&utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate Zoiets? Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Dan raad ik je aan een keertje de intertoys binnen te stappen, daar hebben ge zook MP4 spelers voor 30 euro, of je van de kwaliteit ook blij word moet je dan maar niet aan mij vragen. Reageren
claud Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Een DIFNCE MP2400 MP4 Player Geen touch screen maar wel 4gb intern geheugen uitbreidbaar tot 8gb met Micro SD kaartje 9 uur audio tijd video 4 uur 2.4" display SD kaart slot Metalen behuizing compactible met Windows XP, Vista en 7. Misschien is dat wat voor je Reageren
Casss Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Is DIFRNCE een goed merk? Of net zo pruttig als Tom-Tec? Reageren
flippie13 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Voor 30 euro krijg je bijna geen A-merk, dus je moet van de kwaliteit niet veel verwachten. Natuurlijk zijn er wel A merken voor 30 euro, maar 't is dan maar de vraag of 't al de functies hebt die jij wil. Reageren
Casss Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 (bewerkt) Is dit of deze (voor een touch is die wel erg goedkoop) of deze een goede? Ik weet nu nog niet of Difrnce een goed merk is.. Bewerkt: 31 augustus 2010 door Casss Reageren
claud Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Is dit of deze (voor een touch is die wel erg goedkoop) of deze een goede? Ik weet nu nog niet of Difrnce een goed merk is.. Ik heb in 2 jaar 4 MP4's gekocht 2x sweex heel snel dood 1x PMP slide panel (PSP Go clone) en die Difrnce en die werkt na 3 maanden nog steeds als een toppie dus ja Difrnce is een goes merk Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Is dit of deze (voor een touch is die wel erg goedkoop) of deze een goede? Ik weet nu nog niet of Difrnce een goed merk is.. Ik heb in 2 jaar 4 MP4's gekocht 2x sweex heel snel dood 1x PMP slide panel (PSP Go clone) en die Difrnce en die werkt na 3 maanden nog steeds als een toppie dus ja Difrnce is een goes merk Echt spang brotha^^. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.