Jump to content

Nieuwe MP4 speler


Casss

Recommended Posts

Ik zoek een nieuwe MP4 speler aangezien mijn huidige besloot kapot te gaan nadat mijn moeder hem uit de auto heeft laten vallen. sad2.gif

Prijs: Zo goedkoop mogelijk.

Vereiste: Mp4, Mp3 speler, Videospeler (Avi en of FLV), Foto bekijker (JPG, JPEG), Touchscreen of als je een goede kan vinden mag het ook zonder touchscreen, min. 2GB geheugen, liefst 4GB of met SD reader.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nieuwe MP4 speler aangezien mijn huidige besloot kapot te gaan nadat mijn moeder hem uit de auto heeft laten vallen. sad2.gif

Prijs: Zo goedkoop mogelijk.

Vereiste: Mp4, Mp3 speler, Videospeler (Avi en of FLV), Foto bekijker (JPG, JPEG), Touchscreen of als je een goede kan vinden mag het ook zonder touchscreen, min. 2GB geheugen, liefst 4GB of met SD reader.

Klik

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

'Niet meer leverbaar.'

Voor een simpele MP4 zonder SD kaart zou ik gewoon een Sony MP4 nemen, die dingen zijn onverwoestbaar en gaan lang mee qua batterijduur.

Edit: Dit is wat je nodig hebt! _O_

http://www.sony.nl/product/nws-e-series/nwz-e453#pageType=ProductBenefits

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Jongus, zijn MP4 spelers vandaag de dag zo duur? :S Ik vind die Sony niks.. ik wil wel iets leuks.. ingebouwde speaker enzo. Ik had vroeger een touch met 4GB, micro SD, ingebouwde speaker voor 30 euro...

Tja, erg goed zal die MP4 niet geweest zijn, als ie nu al kapot is. Die touch dingen van 30 euro ken ik, m'n broer heeft ook zoiets en dat is in mijn ogen pure verspilling van je geld. Naja, een Creative player kan best, deze hebben meestal al je eisen.

https://mp3leader.nl/artikel/7123339/Creative_ZEN_X-fi_Style_8_GB_multimediaspeler_wit?utm_campaign=tradetr&utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate

Zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Een DIFNCE MP2400 MP4 Player

Geen touch screen maar wel 4gb intern geheugen uitbreidbaar tot 8gb met Micro SD kaartje 9 uur audio tijd video 4 uur 2.4" display SD kaart slot Metalen behuizing compactible met Windows XP, Vista en 7.

Misschien is dat wat voor je

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit of deze (voor een touch is die wel erg goedkoop) of deze een goede? Ik weet nu nog niet of Difrnce een goed merk is..

Ik heb in 2 jaar 4 MP4's gekocht 2x sweex heel snel dood 1x PMP slide panel (PSP Go clone) en die Difrnce en die werkt na 3 maanden nog steeds als een toppie dus ja Difrnce is een goes merk ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit of deze (voor een touch is die wel erg goedkoop) of deze een goede? Ik weet nu nog niet of Difrnce een goed merk is..

Ik heb in 2 jaar 4 MP4's gekocht 2x sweex heel snel dood 1x PMP slide panel (PSP Go clone) en die Difrnce en die werkt na 3 maanden nog steeds als een toppie dus ja Difrnce is een goes merk ^_^

Echt spang brotha^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...