Edegem Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Beste mensen, Ik heb net gta4 op de PC en ik ben het mobieltje al gewoon. Er is nog 1 ding. Ik ben soms eens geraakt op de knopjes(met de cijfers), maar ik weet niet meer hoe. Kan iemand mij uitleggen hoe je die kan gebruiken? Dat zou zeer vriendelijk zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Met de pijltjestoetsen. Reageren
wollie1979 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Beste mensen, Ik heb net gta4 op de PC en ik ben het mobieltje al gewoon. Er is nog 1 ding. Ik ben soms eens geraakt op de knopjes(met de cijfers), maar ik weet niet meer hoe. Kan iemand mij uitleggen hoe je die kan gebruiken? Dat zou zeer vriendelijk zijn. gewoon je numpad gebruiken en anders even bij je instellingen kijken voor de controls, want dan staat e.e.a. niet helemaal goed denk ik. Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 2 keer pijltje omhoog is standaard Reageren
Edegem Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 2 keer pijltje omhoog is standaard Dankuwel Reageren
xbox360kris Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 kan ook met muis, maar de telefoon tevoorschijn krijgen dat lukt geloof ik alleen maar met pijltje omhoog Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Om de telefoon te zien druk je dubbel 2x pijltje omhoog en je navigeert door het menu Met de pijltjestoetsen. Selecteren doe je met Enter, terugaan met Backspace. Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 ik heb de knopjes veranderd anders kon ik niet de auto besturen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.