~> GizmO <~ Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Hi there! Na een heeeeele tijd niet echt actief met photoshop gewerkt te hebben ga ik nu weer beginnen met een beetje me kennis bij te spijkeren. Voor school ga ik nu veel met photoshop werken, dus een beetje kennis is dan wel handig. Ik heb even gezeten aan een signature en ik ben er wel redelijk tevreden over. Heb gebruik gemaakt van een simpele achtergrond van een sterrenlucht, een gamerender (splintercell geloof ik?) en daarover heb ik wat C4D renders gebruikt. En dan wat effecten/filters etc. What do you guys think? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Prima signature! De tekst is zo wel mooi gedaan en het is een mooi geheel. Alleen staat die c4d voor de render niet heel erg mooi vind ik. Het past er niet helemaal bij vind ik. Ook had je hem misschien wel iets meer kunnen vullen. Maar goed gedaan in ieder geval! Reageren
7ulian Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik vind 'em wel heel erg prima geloof ik. Ik vind wat je gedaan hebt met de kleur wel erg gaaf, alles paars en dan die scopes groen. Ook werkt de tekst goed. 9 / 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.