Morph1 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 hallo ik ben bezig met een adminteam, dus ik wil in ongamemodeinit() checken of de speler met rcon is ingelogd maar daar herkent hij playerid natuurlijk niet, is het mogelijk om bij ongamemodeinit te zorgen dat playerid herkent word??? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Als OnGameModeInit wordt opgeroepen zitten er helemaal (nog) geen spelers in de server. Het heet niet voor niets OnGameModeInit, en niet OnPlayerInit. Daar heb je OnPlayerConnect, OnPlayerSpawn en een hoop andere callbacks voor. Reageren
Morph1 Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat alleen admins team admin kunnen joinen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Dat hangt er vanaf wat jij verstaat onder 'admin team'. Als een bepaalde skin (bijvoorbeeld) is voorbehouden aan admins kan je zoiets doen: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(GetPlayerSkin(playerid) == 217 && !IsPlayerAdmin(playerid)) { GameTextForPlayer(playerid, "~r~Geen admin!", 3000, 5); ForceClassSelection(playerid); SetPlayerHealth(playerid, 0.0); return 1; } return 1; } Reageren
Morph1 Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) laat maar heel erg bedankt big Boss Bewerkt: 30 augustus 2010 door Morph1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.